Υπέροχα νέα, ανυπομονώ! Τα προηγούμενα δύο τα έχω απολαύσει, ειδικά το πρώτο που μου αρέσει περισσότερο. Είχαν φυσικά πολλά θέματα, αλλά παρόλ' αυτά τα θεωρώ τίμια και διασκεδαστικά.
Last Edit: 3 years 4 months ago by MADnJIM.
The administrator has disabled public write access.
Γιώργο (Nike), ξέροντας πόσο λατρεύεις το stealth αλλά και την τελειότητα, πόσο καιρό λες να χαθείς εκεί μέσα ψάχνοντας την απόλυτη προσέγγιση εξερευνώντας κάθε σπιθαμή από τους χάρτες; Κάτι μου λέει πως θα θυμηθούμε εποχές Blood Money με την παρατήρηση και τα σχέδια που θα φτιάχνουμε...
The administrator has disabled public write access.
Γιώργο (Nike), ξέροντας πόσο λατρεύεις το stealth αλλά και την τελειότητα, πόσο καιρό λες να χαθείς εκεί μέσα ψάχνοντας την απόλυτη προσέγγιση εξερευνώντας κάθε σπιθαμή από τους χάρτες; Κάτι μου λέει πως θα θυμηθούμε εποχές Blood Money με την παρατήρηση και τα σχέδια που θα φτιάχνουμε...
Έχει τα φόντα για σπουδαία πράγματα πλέον με αυτήν την προσέγγιση στον σχεδιασμό και είναι η βάση που γουστάρω να έχουν τα stealth games στον σχεδιασμό τους. Πρέπει φυσικά να δουλευτούν και αρκετά οι πίστες ώστε να προστεθεί ικανοποιητικό υλικό που να προωθεί και το replayability μέσω διαφορετικών προσεγγίσεων ή τακτικών και μηχανισμών.
Το στοίχημα είναι και στις υπόλοιπες πτυχές του συνόλου όπως enemy AI, bullet physics, ποικιλία, κτλ.
Προς το παρόν ενθουσιάζομαι ως ένα βαθμό αλλά κρατώ και μια πισινή, έχοντας παίξει τα 2 προηγούμενα του ίδιου studio που δεν ήταν άσχημα αλλά και ούτε κάτι φοβερό. Είναι stealth φυσικά και sniper με την ανάλογη βλάστηση/τοπία, κτλ οπότε ήδη ξεκινάει με 2 απο μένα.
The administrator has disabled public write access.
Γιώργο (Nike), ξέροντας πόσο λατρεύεις το stealth αλλά και την τελειότητα, πόσο καιρό λες να χαθείς εκεί μέσα ψάχνοντας την απόλυτη προσέγγιση εξερευνώντας κάθε σπιθαμή από τους χάρτες; Κάτι μου λέει πως θα θυμηθούμε εποχές Blood Money με την παρατήρηση και τα σχέδια που θα φτιάχνουμε...
Έχει τα φόντα για σπουδαία πράγματα πλέον με αυτήν την προσέγγιση στον σχεδιασμό και είναι η βάση που γουστάρω να έχουν τα stealth games στον σχεδιασμό τους. Πρέπει φυσικά να δουλευτούν και αρκετά οι πίστες ώστε να προστεθεί ικανοποιητικό υλικό που να προωθεί και το replayability μέσω διαφορετικών προσεγγίσεων ή τακτικών και μηχανισμών.
Το στοίχημα είναι και στις υπόλοιπες πτυχές του συνόλου όπως enemy AI, bullet physics, ποικιλία, κτλ.
Προς το παρόν ενθουσιάζομαι ως ένα βαθμό αλλά κρατώ και μια πισινή, έχοντας παίξει τα 2 προηγούμενα του ίδιου studio που δεν ήταν άσχημα αλλά και ούτε κάτι φοβερό. Είναι stealth φυσικά και sniper με την ανάλογη βλάστηση/τοπία, κτλ οπότε ήδη ξεκινάει με 2 απο μένα.
Συμφωνούμε απόλυτα φίλε...
The administrator has disabled public write access.