TOPIC: Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 7 months ago #85

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
To Limbo σχεδιαστηκε για να αποφευχθει η αποκαλυψη λεπτομερειων απο το περιεχομενο του,το μονο που παρεσχε η εταιρεια η μονη ετικετα ας το πουμε ετσι ηταν:Αβεβαιη η μοιρα της αδερφης του,ενα αγορι μπαινει στο Limbo...Επιλεχθηκε αυτο ωστε οι παικτες να μπορουν να ερμηνευσουν το νοημα του παιχνιδιου για τον εαυτο τους..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 7 months ago #86

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Οι εχθροι (zombiu) αρχικα αλλαξαν απο μικρα τερατα σε ζομπι γιατι η κινηση τους ηταν αργη και ευκολα μπορουσαν να αναγνωριστουν ως τερατα..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 7 months ago #87

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Ο επιστημονας John Dee θα κανει αυτο που ειναι γνωστο ως η μαυρη προφητεια οπου αρχιζει να πργματοποιειται με τη μορφη μιας επιδημιας ζομπι στο Λονδινο..Αυτος που θα παει να αποκλυψη τη πραγματικα εγινε θα τον δωσουνε την ονομασια, ανθρωπος χωρις νοημα..Απο το παιχνιδι zombiu..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 6 months ago #88

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Το πρώτο mortal combat για την νιντεντο για να μη θεωρείται τοσο βιαιο ,στα χτυπήματα αντις να βγάζει αιμα έβγαζε ιδρώτα (ενα διαφανες σαν νερο)..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 6 months ago #89

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Το sea of thieves ξεκινησε την αναπτυξη το 2014 οπου στην αρχη η ιδεα προεβλεπε ενα διαφορετικο τυπο gameplay για πολλους παικτες οι οπιοι θα δημιουργουσαν εμπειριες ωστε να ειναι διασκεδαστικες για παρακολουθηση,αρχικα δεν επικεντρωθηκε στους πειρατες την εποχη εκεινη...
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 6 months ago #90

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Jack The Ripper το παιχνιδι περιπετειας κυκλοφορησε το 2003 για microsoft windows και χbox360..Βρισκεσαι στην Νεα Υορκη το 1901 οπου εισαι ενας δημοσιογραφος και ερευνατε ενα συνολο δολοφονιων παρομοιων με εκεινων του Jack The Ripper..Οι δολοφονιες στο παιχνιδι ειναι η ιδιες σε σειρα και ο ιδιος τροπος που γιναν με του δολοφονου που γνωριζουμε..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 6 months ago #91

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Στο παιχνιδι Journey για να αποφεχθουν οι αντιδρασεις και οι προκαταληψεις μεταξυ των παικτων,ετσι ωστε να απολαμβαναν το ταξιδι ,αφαιρεσανε την εμφανιση ονοματων χρηστη και την επικοινωνια φωνης μεταξυ των παικτων,,
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 6 months ago #92

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Το Outlast πηρε λιγοτερο απο μηνα για να φτιαχτει στο switch συμφωνα με τους προγραμματιστες του παιχνιδιου..εντυπωσιακο..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 6 months ago #93

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
To Spore ειναι ενα παιχνιδι στρατηγικης που ξεκινας να παιζεις απο μονοκυτταρικο σταδιο μεχρι την στιγμη του γαλαξιακου θεου..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 6 months ago #94

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Ενας πο τους λογους που το Age of mythology εγινε τοσο δημοφιλη ηταν επειδη η ομαδα αναπτυξης περασε πολλες ωρες δοκιμων αντι να παιρνει συμβουλες απο αλλους..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 6 months ago #95

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Το παιχνιδι Spinter Cell αναφερει το ονομα Tom Clancy,στην πραγματικοτητα δεν εχει καμια συμμετοχη στην αναπτυξη οποιουδηποτε απο τα παιχνιδια των Spinter Cell ..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 6 months ago #96

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 633
  • Thank you received: 5
Οι αναπτυξη του xenoblade chronicles 2 ηταν δυσκολη επειδη οι τεχνικες προδιαγραφες του switch δεν ηταν ακομη γνωστες (Το παιχνιδι ξεκινησε την αναπτυξη στα μισα του xenoblade chronicles x) ..
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum