TOPIC: Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #25

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Για να βρουνε πως θα φενεται η εικονα οταν ο παικτης ειναι game over στο παιχνιδι Dead Space, μελετησανε πραγματικα πτωματα απο αυτοκινηστικα δυστηχηματα....
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #26

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
To Half Life 2 προοριζοταν αρχικα να ειναι ενα σκοτεινοτερο παιχνιδι με πιο σκληρη κατευθυνση,οι εχθρικοι χαρακτηρες θα αποστραγγιζαν ωκεανους για μεταλλικα στοιχεια αλλα και η ατμοσφαιρα θα περιελαμβανε με επιβλαβη σκοτεινα αερια...
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #27

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Το λογοτυπο λ ειναι εν συμβολο που βλεπουμε συχνα στο συμπαν του half life ,χρησιμοποιειται και ως εξισωση της ημιζωης..το συγκεκριμενο λογοτυπο υπηρχε και στο παιχνιδι black mesa οπου ειναι ενα remake τριτου μερους του half life οπου αναπτυχθηκε απο Crowbar collective..(κατα την διαρκεια της αναπτυξης ελαβε αμεση προσοχη απο την valve)
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #28

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
To Kameo αναπτυχθηκε ως ενα παιχνιδι για το gamecube αργοτερa θα ερθει η αγορα της microsoft και θα δωσει το εξωφρενικο ποσο των 370 εκατ ωστε η rare να γινει δικη της..Αυτο θα ειναι και το τελευταιο παιχνιδι της πληρης εκεινης rare για το 360, αφου πολλοι θα φηγουνε με αποτελεσμα να μην ειναι τα ιδια ατομα..
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #29

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Ο σχεδιαστής παιχνιδιών Duncan Botwood φορουσε ενα ζευγάρι ψηλά τακούνια για να μπορει να απεικονίσει τη Joanna Dark του παιχνιδιου Perfect Dark..
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #30

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Ο Hollis ασχοληθηκε με το perfect dark τους πρώτους δεκατέσσερις μηνες κατα την διάρκεια αυυτων των μηνών η προοδος του παιχνιδιου ηταν προβληματική,λεει ο Ηolis:ο καθενας απο εμας ζητουσε περρισοτερα απο οσα μπορουσε να δώσει ο άλλος,η κατασταση αυτη τελειωσε με την αναχώρηση μου και με πολύ βαθια λυπη δεν μπορεσα να δω την ολοκλήρωση του perfect dark..Αξίζει να αναφερθώ οτι το συγκεκριμένο παιχνιδι αναπτυχθηκε χωρις διευθυντή παραγωγης ,χωρις συνεδρια κτλπ,ενα παιχνιδι απο ιδεες σχεδιαστων μονο για το κοινο με αποτελεσμα ενα αριστουργημα στην πλοκη της ιστοριας και οχι μονο..
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #31

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Σύμφωνα με οτι είπε ο Sorrell το medievil ηταν ενα παιχνιδι εκμάθησης για την cambridge,πολλοι προγραματιστες ηταν απυροι στα 3d περιβάλλοντα,καπιοι περασανε νύχτες που δεν κοιμόντουσαν..Κατα την διάρκεια της Ανάπτυξης η ομαδα για να μπορέσει να καταλάβει πως θα μπορούσαν να λυσουν καποιες προκλήσεις για την οικοδόμηση ενος 3D παιχνιδιου επαιξε δευτερες εκδοχές απο mario 64 και crash bandicoot
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #32

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Στην ομαδα του medievil υπαρχαν καποιες ιδεες που κατάργησαν λόγο περιορισμενου χρονου η προϋπολογισμόυ ..Προορίζονταν ο παικτης να ελέγχει το σκουλήκι που εζησε στο κρανιο του χαρακτήρα...Ενα ξεχωριστο επιπεδο δημιουργηθηκε για αυτο αλλα ποτε δεν υλοποιηθηκε στο παιχνιδι..
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #33

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Η Rockstar ανέπτυξε με 800 ατομα (συμπεριλαμβανοντας και την rockstar san diego)και προυπολογισμο αναπτυξης μεταξυ 80 και 100 εκατομμυρίων δολαρίων το Read Dead Redemption το 2005
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #34

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Ο ανοικτος κοσμος στο παιχνιδι Read Dead Redemption δημιουργήθηκε για να αντιπροσωπεύσει εικονικα χαρακτηριστικα των αμερικανικων συνορων..Τα μελη της ομαδας του παιχνιδιου εκαναν ερευνητικα ταξιδια στην Ουασινγκτον και τη βιβλιοθηκη του Κονγκρεσου για τα αμερικανικα συνορα.αξίζει να αναφερθεί οτι βγαλανε Φωτογραφίες και αναλυσαν διαφορες κλασικες ταινιες...
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #35

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Τα σχεδιαστικά περιβάλλοντα της σειράς witcher ,σύμφωνα με τον ιδιο τον σχεδιαστή του witcher έχουν επιρροές απο τη σειρά zelda και read dead redemption...
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #36

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Μεγαλυτερο μερος του αρχικου εργου τεχνης των παλαιων castlevania και ειδηκοτερα του castlevania simons quest εχει χαθει λογου του μεγαλου σεισμου του Hanshin 1995 ...( castlevania simons quest ειναι το δευτερο της σειρας και κυκλοφορησε το 1987 )
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum