TOPIC: Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #13

  • SupahMari0
  • SupahMari0's Avatar
  • Offline
  • Courier
  • Posts: 1395
  • Thank you received: 214
Ωραίο θέμα! Να εμπλουτίζουμε και τις γνώσεις μας. Κρίμα που πετσόκοψαν το Eternal Darkness.

Μετά το πρώτο Resident Evil και αφού είχαν αρχίσει ήδη οι βλέψεις για το δεύτερο παιχνίδι η ομάδα σχεδίαζε να δημιουργήσει το Resident Evil: Dash, μια ενδιάμεση προσθήκη μεταξύ του προτού και του δευτερου παιχνιδιού. Με τους πρωταγωνιστές κατά πασα πιθανότητα να είναι και πάλι ο Chris και η Jill το παιχνίδι θα διαδραματιζόταν 3 χρονια μετά τα γεγονότα του προτού κάπου στα περίχωρα της Raccoon City, μετά από αναφορές φυτό-τεράτων που εθεάθησαν στην περιοχή, με τον δρόμο τελικά να καταλήγει στα συντρίμμια του Spencer Mansion με νέες περιοχές που δεν είχαν ανακαλυφτεί στο πρώτο. Τελικά το "σχέδιο" ναυάγησε καθώς θεώρησαν ότι θα καθυστερήσει την ανάπτυξη του δευτερου παιχνιδιού (η οποια ειρωνικά τελικά καθυστέρησε). Πάντως μερικές από τις ιδέες για το Dash φαίνεται να έχουν καταφέρει να μπούν σε αλλα παιχνίδια τις σειράς, όπως για παράδειγμα τα Plant 43 (ή αλλιώς Ivy) στο Resident Evil 2.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το σχετικό video:

Warning: Spoiler! [ Click to expand ]


Αγαπώ τέτοια ιδέα. Κρίμα που δεν το είδαμε. Ελπίζω στο μέλλον να γίνει ακόμη πιο δημοφιλής αυτό το ναυάγιο και να μας το χαρίσει τελικά η Capcom τώρα που υποτίθεται άρχισε να ακούει τους fans της.
Last Edit: 1 year 10 months ago by SupahMari0.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: seit

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #14

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Tο shenmue ειναι ενα παιχνιδι ανοιχτου κοσμου που διαδραματιζεται στο Χονκ Κονκ αλλα οχι μονο εκει κι αναζητει τον δολοφονο του πατερα του ..Αναπτυχθηκε για το Dreamcast το 1999 η 2000 με το μεγαλυτερο κοστος αναπτυξης που ειχε κανει ποτε παιχνιδι μεχρι εκεινη την εποχη ,που εφτανε τα 50 εκατομμυρια μαζι με το marketing εφτασε συνολο τα 70 εκατομμυρια κοστος ..Το Dreamcast θα ειναι και η τελευταια κονσολα της sega ..
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #15

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Κατα την αναπτυξη του παιχνιδιου crash οι δημιουργοι συνειδητοποιησαν οτι υπαρχουνε αρκετες κενες περιοχες στο πιχνιδι λογο της αδυναμιας του playstation να επεξεργαξεται ταυτοχρονα πολλους χαρακτηρες στην οθονη του εχθρου,ενα αλλο θεμα ητανε οτι οι παικτες μπορουν να λυνουν τα παζλ πολυ γρηγορα..Η ιδεα ητανε αυτη ενος κουτιου με συμβολα στις πλευρες για να δημιουργησει γριφους, ωστε οταν θα εσπαζε καποιος αυτα τα κουτια θα χρησιμευε για να γεμισουνε τα μερη των επιπεδων και να δωσει στον παικτη προσθετα παζλ..
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #16

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Κατα την διαρκεια τις E3 το 2009 στο Los Angeles 20 διαδηλωτες που ισχυριστηκαν οτι προερχοντε απο μια εκκλησια στην επαρχια Ventura ,κανανε διαμαρτηριες για το παιχνιδι Dantes Inferno χαρακτηριζοντας την ΕΑ ως αντιχριστους..Μερες αργοτερα επιβεβαιωθηκε επισημα απο εκπροσωπο της ΕΑ (Tammy Scachter) οτι προσλαβανε ανθρωπους για να διαμαρτυρηθουν για το παιχνιδι,και οτι δεν υπηρξε καμια πραγματικη διαμαρτυρια..(Ενα φιασκο για μαρκετινγκ σκοπους)...
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #17

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
H ιδεα πρωτου προσωπου στο sillent hill the room, ητανε για να νιωσει ο παικτης ποιο κλειστοφοβικα και μια ποιο ρεαλιστικη αισθηση ....
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #18

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Το Turok Dinosaur Hunter ειναι εμπνευσμενο απο ενα Αμερικανικο κομικ που εκδοθηκε το 1956 με την ιστορια δυο αδερφων οπου παγιδευοντε σε μια απομονωμενη κοιλαδα φαραγγιου, που κατοικειται απο δεινοσαυρους..Το Lost Valley θα ειναι επηρεασμενο απο καποια σπηλαια του νεου Μεξικου..
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #19

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Αναζητωντας το μονοπατι για την ελευθερια Turok συναντα ενα κοπαδι απο αλογα τα οποια διχως να ξερει τη ειναι τα ονομαζει, πλασματα με λεπτα ποδια..(αποσπασμα απο τευχος του περιοδικου)....
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #20

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
10.000 ωρες gameplay χρειαστηκαν ωστε να δωσουν το καλητερο αποτελεσμα για το Turok seeds of Evil
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #21

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
O Kojima δηλωσε για το Metal Gear Solid ,αν ο παικτης δεν ειναι εξαπατημενος να πιστευει οτι ο κοσμος ειναι πραγματικος τοτες δεν εχει νοημα να κανουμε παιχνιδι,για να γινει αυτο εγιναν τα παντα με τοση λεπτομερεια που και τα σχεδιασμενα γραφεια ητανε ξεχωριστα...
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #22

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Metal Gear Solid, οι χαρακτηρες ολοκληρωθηκαν απο καλλιτεχνες χρησιμοποιωντας σχεδια με βουρτσα και πηλο,επιπλεον ο Kojima ηθελε μια πληρη ορχηστρα που θα εκανε τροποποιησεις για τον ρυθμο του καθε κομματιου,αυτο θα επιτευχθει αργοτερα στο Metal Gear Solid Songs of Liberty....
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #23

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Για να δοκιμάσουν πώς δουλεύουν οι φυσικοί μηχανισμοί στο Zelda Breath of the Wild θα στήσουν ενα αρχικο 2D zelda ώστε να πειραματιζόνται..
The administrator has disabled public write access.

Ιστοριες δημιουργων σε βιντεοπαιχνιδια 1 year 10 months ago #24

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Οταν ξεκινησανε το Dead Space 1 και 2 το βασικο μηχανικο συνολο για την αναπτυξη του ητανε παρομοιο με το resident evil 4 ,οι ανθρωποι που το ανεπτυξαν ητανε πραγματικα τεραστιοι οπαδοι του παιχνιδιου resident evil 4 ,συμφωνα με τα λεγομενα του δημιουργου διευθυντη του dead space, Wright Bagwell...
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum