Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Περί Microtransactions και DLCs

Περί Microtransactions και DLCs 9 months 3 weeks ago #1

  • seit
  • seit's Avatar
  • Offline
  • Storekeeper
  • Posts: 410
  • Thank you received: 4
Εδώ θέλω να εκφράσουμε τη πραγματικά πιστεύουμε ότι συμβαίνει ..Δεν ανοίγω αυτό το θέμα γιατί πιστεύω ότι είναι όλα με αγορές μέσω παιχνιδιου,όποιος θέλει βρίσκει εξάλλου ,απλα ολοένα διαβάζω δηλώσεις εταιριών να μην ειναι ικανοποιημένοι με τις πωλήσεις των παιχνιδιών τους ,η να βρίσκουνε λύσεις σε αλά πραγματα σαν ενα παζαρι μεσα στο παιχνίδι πού δεν κάνει για αυτο,εξάλλου υπάρχουν αλλά παιχνιδια που το κανουν καλύτερα..Διάβαζα κάποιες δηλώσεις τις ΕΑ σχετικά με τις πωλήσεις των παιχνιδιών τις ,σε ένα από αυτά λεει:πουλήσαμε μονάχα 5 μυρια,σε μια άλλη :παγωσαμε το dead space γιατι πουλησε μοναχα 2 μυρια (αν θυμαμαι καλα)..Μετα απο καιρό βγενει ο υπεύθυνος τις νιντεντο και λεει οτι το zelda πούλησε 3,5 μυριακαι είμαστε ευχαριστημένη ,ενω μετα απο έξη μήνες κυκλοφοριας καινούργιας κονσόλας και αν φτάσανε τα 5 μυρια λενε είμαστε ευχαριστημένη ,φυσικα ελπίζοντας για περισσότερες πωλήσεις..Και σκέφτομαι,πως γίνεται σε ενα παιχνίδι σαν το ζελτα με την ιστορια του που κουβαλάει, και ένα project νεας κονσόλας να πάει καλά με τα νουμερα αυτα που προανέφερα οπως και η κονσολα που δεν έφτασε ακόμη της πωλήσεις ενως παιχνιδιού απο ΕΑ, και να ειναι ευχαριστημένη ενώ τις ΕΑ οχι..Μήπως αύτη είναι η γνωστή καραμέλα των εταιριών για να κατευθυνθούν εκεί που τούς συμφέρει?..πώς παλαιότερα τα single players πούλαγαν τα μισά νουμερα λιγότερα και ήτανε όλα μια χαρά,θα μου πεις ότι τώρα ειναι ποιο δύσκολο να δημιουργήσεις,ναι αλα η τεχνολογία προχωράει ,εξαλου η μεγαλύτερη επανάσταση ήτανε η περιστροφή των γραφικών που αυτο το δούλεψαν σκληρά παλαιότερα ..Νομιζω πως η καραμελα αυτη μας πηγαίνει και στα DLC για τον ίδιο λόγω..Αυτο ειναι ενα μικρο παράδειγμα πού σκεφτηκα ..
The administrator has disabled public write access.

Περί Microtransactions και DLCs 9 months 3 weeks ago #2

  • mihalis13
  • mihalis13's Avatar
  • Offline
  • Courier
  • Posts: 1310
  • Thank you received: 225
Το συγκεκριμένο θέμα σηκώνει πολύ κουβέντα. Θα αναφέρω κάποια πράγματα που θεωρώ πως συμβάλλουν σε όλο αυτό που βιώνουμε με τα DLC και τα microtrasanctions.
Πρώτον σίγουρα τα κόστη έχουν αυξηθεί. Παλιά θυμάμαι για το πρώτο Mortal Kombat εργάστηκαν 4 άτομα. Πλέον μπορεί να δεις και χίλια άτομα να εργάζονται για ένα παιχνίδι.
Επίσης η τιμή ενός παιχνιδιού μέσα στο χρόνια δεν έχει αυξηθεί ιδιαίτερα. Αν δεν κάνω λάθος πάντα 60$ στην Αμερική. Οπότε τώρα που έχει πάει στα 70$ δεν το λες τρελή αύξηση σε σχέση με τα κόστη και τον πληθωρισμό. Παλιά δηλαδή ένα παιχνίδι έβγαζε πολύ εύκολα το κόστος του.
Άλλος ένας λόγος είναι το marketing και συγκεκριμένα τα λεφτά που φεύγουν σε αυτό... Σε πολλά παιχνίδια ξοδεύονται περισσότερα χρήματα στο marketing παρά στο development του game...

Πλέον πολλά παιχνίδια σου προσφέρουν συνεχή υποστήριξη. Είτε μέσω patches, είτε για συντήρηση servers, είτε free dlc. Πράγμα που δεν συνέβαινε παλιά. Τότε κυκλοφορούσε το παιχνίδι και την επόμενη όλο το δυναμικό του κάθε στούντιο εργαζόταν για τον επόμενο τίτλο.
Όταν ήμουν πιτσιρικάς θυμάμαι πως οι τιμές των παιχνιδιών δεν πέφτανε. Πραγματικά παιδιά δεν πέφτανε με τίποτα! Θυμάμαι όταν δεν είχα μαζέψει λεφτά από κάλαντα ώστε να δώσω 20.000-27.000 δραχμές για ένα παιχνίδι (Το ΜΚΙΙ έκανε 27 χιλιάρικα και δεν έπεφτε με τίποτα) οι γονείς μου, μου έθεταν όριο τις 10.000 δραχμές και οι επιλογές μου ήταν πολύ περιορισμένες και κυρίως σε μικρομεσαίους τίτλους που είχαν βγει τουλάχιστον 1 χρόνο πριν.
Πλέον βλέπεις παιχνίδια σε λιγότερο από 6 μήνες να πέφτουν στα 30€ και στον χρόνο να βρίσκεις αρκετά με 10-15 ευρώ.

Και τέλος: Μπορούν και τα κάνουνε... Όταν ο κόσμος στηρίζει προσπάθειες και αγοράζει lootboxes και φακελάκια στα Fifa και NBA 2K αντί να αγοράζει και να στηρίζει αρκετά παιχνίδια που προσφέρουν πολύ ωραίες single player εμπειρίες, οι εταιρείες καλά κάνουνε και μας τα παίρνουν.. Βλέπω πολύ κόσμο να σκάει 20 και 30 ευρώ για μαχαίρια στο Counter Strike ή για να ανοίγει πακέτα στο Fifa αλλά για το Evil Within 2 για παράδειγμα δεν θα δώσει λεφτά και θα περιμένει να βγει σε torrent να το κατεβάσει.. Δυστυχώς εμείς που είμαστε στα φορουμ και ψαχνομαστε λίγο παραπάνω και θα γκρινιάξουμε για τα microtrasanctions δεν είμαστε ούτε το 1% του gaming κοινού...

Πάνω κάτω νομίζω πως αυτοί είναι οι λόγοι που έχουμε DLC και microtransactions όπως και την ανάγκη για μεγάλο αριθμό πωλήσεων.. Ή τουλάχιστον όσα μπορώ να δω από την προσωπική μου εμπειρία....
Last Edit: 9 months 3 weeks ago by mihalis13.
The administrator has disabled public write access.

Περί Microtransactions και DLCs 9 months 3 days ago #3

  • Drakel
  • Drakel's Avatar
  • Offline
  • User
Παιδιά εδώ και κάποιο καιρό βλέπω παντού να τρώνε κράξιμο παιχνίδια που έχουν microtransactions, όχι μονο εδώ αλλα και στο reddit σε πολλά subreddit παιχνιδιών. Πριν κράξετε τα microtransactions σκεφτείτε κάτι, ότι χωρίς αυτά θάπρεπε σαν f2p παίχτης να πληρώνεις για να παίζεις με τον έναν η τον άλλο τρόπο.
Τι εννοώ μαυτό, παιχνίδια που δεν έχουν microtransactions είτε είναι με συνδρομή (πχ wow) είτε βγαίνουν expansion που πρέπει να αγοράσεις (πχ starcraft), δίνω παραδείγματα τις blizzard γιατί αυτά μου έρχονται στο μυαλό. Δεν γίνετε πλέον να βγαίνει online παιχνίδι και να μπορούμε να το παίζουμε 2 και 3 χρονια σωστά, χωρίς bug, χωρίς hacker με support τέλος πάντων από την εταιρία χωρίς να πληρώνουμε με κάποιο τρόπο. Έτσι όπως το βλέπω εγώ, τα microtransactions βοηθάνε κάποιον που δε θέλει είτε δεν μπορεί να πληρώνει τρις και λίγο για να παίζει αφήνοντας κάποιον άλλον που έχει την άνεση να βάζει συνεχεια λεφτά. Το diablo που βγάζει expansion ανά 3 χρονια και άμα και δεν έχει ούτε συνδρομή ούτε microtransactions έχει πεθάνει γιατί απλά i blizzard δεν έχει έσοδα από εκείνο το παιχνίδι για να το υποστήριξει, ενώ παιχνίδια όπως league of legends dota counter strike κλπ είναι τελείως free και δεν σε υποχρεώνει κανεις να πληρώνεις για να παίζεις. Μπορεί να το βλέπω λάθος αλλα εγώ αυτό πιστεύω
The administrator has disabled public write access.

Περί Microtransactions και DLCs 9 months 3 days ago #4

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • Posts: 24902
  • Thank you received: 2201
Drakel wrote:
Παιδιά εδώ και κάποιο καιρό βλέπω παντού να τρώνε κράξιμο παιχνίδια που έχουν microtransactions, όχι μονο εδώ αλλα και στο reddit σε πολλά subreddit παιχνιδιών. Πριν κράξετε τα microtransactions σκεφτείτε κάτι, ότι χωρίς αυτά θάπρεπε σαν f2p παίχτης να πληρώνεις για να παίζεις με τον έναν η τον άλλο τρόπο.
Τι εννοώ μαυτό, παιχνίδια που δεν έχουν microtransactions είτε είναι με συνδρομή (πχ wow) είτε βγαίνουν expansion που πρέπει να αγοράσεις (πχ starcraft), δίνω παραδείγματα τις blizzard γιατί αυτά μου έρχονται στο μυαλό. Δεν γίνετε πλέον να βγαίνει online παιχνίδι και να μπορούμε να το παίζουμε 2 και 3 χρονια σωστά, χωρίς bug, χωρίς hacker με support τέλος πάντων από την εταιρία χωρίς να πληρώνουμε με κάποιο τρόπο. Έτσι όπως το βλέπω εγώ, τα microtransactions βοηθάνε κάποιον που δε θέλει είτε δεν μπορεί να πληρώνει τρις και λίγο για να παίζει αφήνοντας κάποιον άλλον που έχει την άνεση να βάζει συνεχεια λεφτά. Το diablo που βγάζει expansion ανά 3 χρονια και άμα και δεν έχει ούτε συνδρομή ούτε microtransactions έχει πεθάνει γιατί απλά i blizzard δεν έχει έσοδα από εκείνο το παιχνίδι για να το υποστήριξει, ενώ παιχνίδια όπως league of legends dota counter strike κλπ είναι τελείως free και δεν σε υποχρεώνει κανεις να πληρώνεις για να παίζεις. Μπορεί να το βλέπω λάθος αλλα εγώ αυτό πιστεύω

Όχι φίλε δεν είναι έτσι τα πράγματα.Εσύ μου αναφέρεις ποιο κάτω παιχνίδια τα οποία είναι free to play..Εδώ μιλάμε για παιχνίδια που χεις σκάσει 60 ευρώ να χρησιμοποιούν με αισχρό τρόπο τα microtrsansactions...Για αυτά έχει γίνει ο μεγάλος ντόρος τώρα τελευταία Μιλάμε για ΑΑΑ παιχνίδια τα οποία σου ζητάνε όπως είπα 60 ευρώ το λιγότερο και μου λες ότι είναι σωστό να υπάρχουν και microtransactions από πάνω? Είναι οκ η απληστία αυτή δηλαδή?Γιατί περι απληστίας πρόκειται..Η κάθε ΕΑ πίστεψε με δεν θέλει microtransactions για να λειτουργεί σωστά ένα online παιχνίδι..Και αν το παιχνίδι είναι καλό τα έσοδα από της πωλήσεις, τους φτάνουν και τους περισσεύουν..Και ναι νομίζω αρκετοί θα προτιμάνε τα σωστά expansions στη σωστή χρονική στιγμή ειδικά σε online παιχνίδια όπου κρατάνε έτσι το ενδιαφέρον και σου δίνει κάτι για να ρθεις πίσω (όταν γίνεται σωστά και αυτό το κομμάτι όμως)

Το Free to play είναι εντελώς άλλη περίπτωση ..Ακόμη και εκεί όμως πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία για να μην είναι pay to win το παιχνίδι(να νε περισσότερο σε cosmetics τα mirotransactions)...Όσα free to play παιχνίδια κατέληξαν σε pay to win αργά ή γρήγορα απέτυχαν..
Last Edit: 9 months 3 days ago by ConstantinosRed.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum