TOPIC: Αγαπημένα quotes από videogames

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #109

  • John Q
  • John Q's Avatar
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Posts: 27
  • Thank you received: 1
Tiid krent. Time was… shattered here because of what the ancient Nords did to Alduin. If you brought that Kel, that Elder Scroll back here… to the Tiid-Ahraan, the Time-Wound… With the Elder Scroll that was used to break Time, you may be able to… cast yourself back. To the other end of the break. You could learn Dragonrend from those who created it.

( Paarthurnaax, TESV Skyrim )
Θα ήθελα να θέλω ό,τι θέλω, αλλά πραγματικά θέλω ό,τι θα ήθελα ;
Last Edit: 4 years 2 months ago by John Q.
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #110

  • Hechmanic369
  • Hechmanic369's Avatar
  • Offline
  • Unboxer
  • Posts: 2546
  • Thank you received: 482
Cop: What are you doing?
Batman: Evening the odds. :woohoo:
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #111

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • Posts: 25556
  • Thank you received: 2322
Hechmanic369 wrote:
Cop: What are you doing?
Batman: Evening the odds. :woohoo:

Χαχαχα σε ποιο arkham ήταν αυτό?
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #112

  • Hechmanic369
  • Hechmanic369's Avatar
  • Offline
  • Unboxer
  • Posts: 2546
  • Thank you received: 482
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
Cop: What are you doing?
Batman: Evening the odds. :woohoo:

Χαχαχα σε ποιο arkham ήταν αυτό?

arkham knight
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #113

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • Posts: 25556
  • Thank you received: 2322
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
Cop: What are you doing?
Batman: Evening the odds. :woohoo:

Χαχαχα σε ποιο arkham ήταν αυτό?

arkham knight

Θυμόμουν τη φράση αλλά δεν ήμουν σίγουρος χαχα και το έπαιξα και πρόσφατα... :lol:
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #114

  • Hechmanic369
  • Hechmanic369's Avatar
  • Offline
  • Unboxer
  • Posts: 2546
  • Thank you received: 482
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
Cop: What are you doing?
Batman: Evening the odds. :woohoo:

Χαχαχα σε ποιο arkham ήταν αυτό?

arkham knight

Θυμόμουν τη φράση αλλά δεν ήμουν σίγουρος χαχα και το έπαιξα και πρόσφατα... :lol:

χαχαχα και μετά από αυτή τη φράση σου πετάει το εξής επικό:
Press LB to even the odds :woohoo:... ε την συνέχεια την ξέρεις :lol:
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #115

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • Posts: 25556
  • Thank you received: 2322
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
Cop: What are you doing?
Batman: Evening the odds. :woohoo:

Χαχαχα σε ποιο arkham ήταν αυτό?

arkham knight

Θυμόμουν τη φράση αλλά δεν ήμουν σίγουρος χαχα και το έπαιξα και πρόσφατα... :lol:

χαχαχα και μετά από αυτή τη φράση σου πετάει το εξής επικό:
Press LB to even the odds :woohoo:... ε την συνέχεια την ξέρεις :lol:

Ναι ρε φίλε χαχαχαχαχα....Μια χαρά βγήκε για μένα τελικά το Arkham Knight..Βέβαια θα ταν ακόμη καλύτερα αν γινόταν καλύτερη διαχείριση του batmobile :evil:
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #116

  • Hechmanic369
  • Hechmanic369's Avatar
  • Offline
  • Unboxer
  • Posts: 2546
  • Thank you received: 482
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
Cop: What are you doing?
Batman: Evening the odds. :woohoo:

Χαχαχα σε ποιο arkham ήταν αυτό?

arkham knight

Θυμόμουν τη φράση αλλά δεν ήμουν σίγουρος χαχα και το έπαιξα και πρόσφατα... :lol:

χαχαχα και μετά από αυτή τη φράση σου πετάει το εξής επικό:
Press LB to even the odds :woohoo:... ε την συνέχεια την ξέρεις :lol:

Ναι ρε φίλε χαχαχαχαχα....Μια χαρά βγήκε για μένα τελικά το Arkham Knight..Βέβαια θα ταν ακόμη καλύτερα αν γινόταν καλύτερη διαχείριση του batmobile :evil:

Να σου πω την αλήθεια εμένα δεν με χάλασε και πολύ, αλλά πράγματι το παιχνίδι από μόνο του δίνει περισσότερη βαρύτητα στο batmobile.
Εγώ βέβαια το πάω από ταράτσα σε ταράτσα, the safe way ;)Βέβαια έχει και κάτι εκνευριστικά side missions που μπήκαν μόνο και μόνο για να οδηγήσεις το batmobile, αλλά οκ.
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #117

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • Posts: 25556
  • Thank you received: 2322
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
Cop: What are you doing?
Batman: Evening the odds. :woohoo:

Χαχαχα σε ποιο arkham ήταν αυτό?

arkham knight

Θυμόμουν τη φράση αλλά δεν ήμουν σίγουρος χαχα και το έπαιξα και πρόσφατα... :lol:

χαχαχα και μετά από αυτή τη φράση σου πετάει το εξής επικό:
Press LB to even the odds :woohoo:... ε την συνέχεια την ξέρεις :lol:

Ναι ρε φίλε χαχαχαχαχα....Μια χαρά βγήκε για μένα τελικά το Arkham Knight..Βέβαια θα ταν ακόμη καλύτερα αν γινόταν καλύτερη διαχείριση του batmobile :evil:

Να σου πω την αλήθεια εμένα δεν με χάλασε και πολύ, αλλά πράγματι το παιχνίδι από μόνο του δίνει περισσότερη βαρύτητα στο batmobile.
Εγώ βέβαια το πάω από ταράτσα σε ταράτσα, the safe way ;)Βέβαια έχει και κάτι εκνευριστικά side missions που μπήκαν μόνο και μόνο για να οδηγήσεις το batmobile, αλλά οκ.

Χαχα και εγώ στη πόλη πήγαινα περισσότερο "πετώντας" χαχαχα ειδικά μετά από κάποια upgrades σαν jet πήγαινε ο batman :lol:
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #118

  • KTI23
  • Offline
  • Courier
  • Posts: 1574
  • Thank you received: 176
John Q wrote:
Tiid krent. Time was… shattered here because of what the ancient Nords did to Alduin. If you brought that Kel, that Elder Scroll back here… to the Tiid-Ahraan, the Time-Wound… With the Elder Scroll that was used to break Time, you may be able to… cast yourself back. To the other end of the break. You could learn Dragonrend from those who created it.

( Paarthurnaax, TESV Skyrim )

Οντως ωραιο quote. Αργοτερα δυστυχως τον σκοτωσα και το μετανιωσα, δεν εχω ξανανιωσει πιο ασχημα σε παιχνιδι :P
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #119

  • Hechmanic369
  • Hechmanic369's Avatar
  • Offline
  • Unboxer
  • Posts: 2546
  • Thank you received: 482
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Hechmanic369 wrote:
Cop: What are you doing?
Batman: Evening the odds. :woohoo:

Χαχαχα σε ποιο arkham ήταν αυτό?

arkham knight

Θυμόμουν τη φράση αλλά δεν ήμουν σίγουρος χαχα και το έπαιξα και πρόσφατα... :lol:

χαχαχα και μετά από αυτή τη φράση σου πετάει το εξής επικό:
Press LB to even the odds :woohoo:... ε την συνέχεια την ξέρεις :lol:

Ναι ρε φίλε χαχαχαχαχα....Μια χαρά βγήκε για μένα τελικά το Arkham Knight..Βέβαια θα ταν ακόμη καλύτερα αν γινόταν καλύτερη διαχείριση του batmobile :evil:

Να σου πω την αλήθεια εμένα δεν με χάλασε και πολύ, αλλά πράγματι το παιχνίδι από μόνο του δίνει περισσότερη βαρύτητα στο batmobile.
Εγώ βέβαια το πάω από ταράτσα σε ταράτσα, the safe way ;)Βέβαια έχει και κάτι εκνευριστικά side missions που μπήκαν μόνο και μόνο για να οδηγήσεις το batmobile, αλλά οκ.

Χαχα και εγώ στη πόλη πήγαινα περισσότερο "πετώντας" χαχαχα ειδικά μετά από κάποια upgrades σαν jet πήγαινε ο batman :lol:

Χαχαχα Ιπτάμενος και jet-λεμαν! :P
The administrator has disabled public write access.

Αγαπημένα quotes από videogames 4 years 2 months ago #120

  • SpyrosJDM
  • SpyrosJDM's Avatar
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Posts: 27
  • Thank you received: 1
GTA San Andreas:All we had to do was follow the damn train CJ!
GTA V:Maybe If You Got Rid Of That Old Yee-Yee Ass Haircut You Got You’d Get Some B*tches On Your D*ck.
Γενικα απο quotes τα GTA ειναι κορυφη!
PC SPECS: CPU: i5 4670 3.40Ghz,MOBO: GA Z87 HD3,RAM: 16GB,PSU: Corsair VS 550w,GPU: GTX 1060 6GB,HDD: WD Blue 500GB,SSD: OCZ TRION 150 240GB,Monitor: LG 29UM58
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum