TOPIC: Gaming προβληματισμοί

Gaming προβληματισμοί 5 months 3 weeks ago #73

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1830
  • Thank you received: 474
Μιας και το θέμα έχει έρθει ξανά στην επικαιρότητα λόγω του Sekiro και αναφέρθηκε και στο τελευταίο framerate , ένα πολύ ωραίο βίντεο του Mark Brown πάνω στο θέμα.
Βλέποντας τώρα την ημερομηνία που ανέβηκε (ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του Dark Souls 3) καταλαβαίνω ότι και τότε η ίδια γκρίνια θα υπήρχε.
Μήπως δεν φταίει το Sekiro τελικά;


Last Edit: 5 months 3 weeks ago by KosD.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 5 months 3 weeks ago #74

  • Gio_S
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 736
  • Thank you received: 127
Νιώθω πως κάθε φορά που κυκλοφορεί παιχνίδι της From τα τελευταία χρόνια ένα μέρος της gaming κοινότητας το βάζει σε μια γωνιά και το χτυπάει συνεχώς με όλες αυτές τις συζητήσεις για την προσθήκη ενός easy mode, λες και είναι τα δυσκολότερα παιχνίδια που υπάρχουν :lol:Πολλές φορές υπερβάλλουμε, και το λέω αυτό σαν κάποιος που αρχικά είχε γράψει εδώ πως θεωρεί το Sekiro δυσκολότερο από τα Souls, πράγμα με το οποίο διαφωνώ κάθετα πλέον...

Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα στο ότι είναι καλό να δίνεται πρόσβαση σε όσους περισσότερους παίκτες γίνεται έτσι ώστε να μπορέσουν να απολαύσουν αυτοί ένα παιχνίδι, αλλά από την άλλη θεωρώ πως το Sekiro ήδη έχει κάποιους μηχανισμούς που το κάνουν λιγάκι έως αρκετά, σε σημεία, πιο εύκολο. Το stealth π.χ. υπάρχει όχι μόνο γιατί ταιριάζει με την φύση ενός shinobi, αλλά και γιατί επιτρέπει να εξολοθρευτούν όλα σχεδόν τα mobs με μια κίνηση ή επιτρέπει στον παίκτη να κάνει deathblow σε κάποιο mini boss (ή ακόμα και σε κανονικό boss! Γνωρίζω σίγουρα πως αυτό συμβαίνει με ένα συγκεκριμένο boss, δεν ξέρω όμως αν αυτό συμβαίνει και με παραπάνω. Αν δεν κάνω λάθος, όχι.) Στο Sekiro υπάρχουν επίσης τα resurrections, το pause, ενώ αρκετά items και prosthetic tools κάνουν κάποιες μάχες πολύ πιο εύκολες, έως γελοία εύκολες. Σε ένα mini boss υπάρχει και npc που μπορεί να σε βοηθήσει (δεν ξέρω αν γίνεται σε παραπάνω). Με λίγα λόγια, υπάρχουν τρόποι να γίνει το παιχνίδι (κάπως) πιο εύκολο για όσους το θέλουν, δεν ξέρω πραγματικά αν υπάρχουν περισσότερες επιλογές που θα μπορούσε να είχε δώσει η From... Δεν υπάρχουν πλέον τα summons βέβαια, αλλά και πάλι υπάρχουν τρόποι, και μάλιστα πολλοί θα έλεγα.

Δεν θεωρώ πως ένα easy mode θα ήταν πάρα πολύ βλαβερό, αλλά μετά τίθεται το θέμα που συζήτησαν και τα παιδιά στο Framerate σχετικά με το κατά πόσο θα υπάρχει χάσμα μεταξύ της εμπειρίας που θέλει να προσφέρει ένας δημιουργός και αυτής που ίσως επιθυμεί να αποκομίσει ένας παίκτης. Εμένα (μιας και δεν θα το επέλεγα) δεν θα με ενοχλούσε ιδιαίτερα η ύπαρξη ενός easy mode, εφόσον θα μπορούσε παραπάνω κόσμος να ευχαριστηθεί αυτά τα παιχνίδια, απλά μάλλον θα αισθανόταν διαφορετική ευχαρίστηση/ικανοποίηση από αυτήν που νιώθει κάποιος που ρίχνει ένα boss μετά από πάμπολλες προσπάθειες και πολλή εξάσκηση. Την ευχαρίστηση που θέλουν να προσφέρουν αυτά τα παιχνίδια δηλαδή... Φοβάμαι πως ένα τέτοιο επίπεδο δυσκολίας θα αφαιρούσε την ταυτότητά τους και την άγρια ομορφιά τους, αλλά σέβομαι πως κάποιοι ίσως δεν νοιάζονται γι'αυτά.

Έχω την αίσθηση πάντως πως η From δεν πρόκειται να αλλάξει προς το παρόν, πάρα μόνο όταν ασχοληθεί με κάτι διαφορετικό. Από ότι καταλαβαίνω ο Miyazaki έχει όρεξη να πειραματιστεί λιγάκι στο μέλλον (έχει δηλώσει πως θα του άρεσε να φτιάξει τόσο ένα battle royale παιχνίδι, όσο και ένα story driven παιχνίδι στα πρότυπα της Rockstar, ακόμα και αν αυτό ακούγεται παράξενο) οπότε ίσως φτάσει κάποτε η στιγμή που θα δούμε ένα easy mode στα παιχνίδια της From. Ίσως.

Φοβερό κανάλι το συγκεκριμένο btw, από τα αγαπημένα μου! Ένα ακόμα video του επί του θέματος είναι αυτό (δεν περιορίζεται μόνο στο Celeste). :



Για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω ωστόσο νομίζω πως ένα αντίστοιχο "assist mode" υπάρχει κατά κάποιον τρόπο στο Sekiro, αλλά μάλλον θα μπορούσε να ενσωματωθεί και με διαφορετικούς τρόπους αν πράγματι υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη για την ύπαρξή του.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 5 months 2 weeks ago #75

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • Posts: 25517
  • Thank you received: 2315
Πολύ ενδιαφέρον θέμα
Είτε είναι masterpiece είτε για τα σκουπίδια..Με αυτό το τρόπο σκέφτονται αρκετοί gamers στις μέρες μας..Αποκλείεται δηλαδή να περάσει κάποιος καλά και με "μέτρια" παιχνίδια ή ακόμη και decent...
Last Edit: 5 months 2 weeks ago by ConstantinosRed.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 5 months 2 weeks ago #76

  • Gio_S
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 736
  • Thank you received: 127
Νομίζω πως το συγκεκριμένο ζήτημα αρχίζει και επηρεάζει λίγο ή πολύ όλο και περισσότερους PC gamers όσο περνάνε τα χρόνια...

The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 5 months 1 week ago #77

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1830
  • Thank you received: 474
Ακόμα πουλάει σαν τρελό οπότε υποθέτω ότι έχουμε πολλά χρόνια ακόμα...

Ναι η ποιότητα των παιχνιδιών είναι στον ταβάνι αλλά και το να βλέπεις ένα παιχνίδι μια φορά στα 10 χρόνια ίσως δεν είναι και ο,τι καλύτερο για εμάς

The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 5 months 1 week ago #78

  • KTI23
  • Offline
  • Courier
  • Posts: 1565
  • Thank you received: 174
KosD wrote:
Ακόμα πουλάει σαν τρελό οπότε υποθέτω ότι έχουμε πολλά χρόνια ακόμα...

Ναι η ποιότητα των παιχνιδιών είναι στον ταβάνι αλλά και το να βλέπεις ένα παιχνίδι μια φορά στα 10 χρόνια ίσως δεν είναι και ο,τι καλύτερο για εμάς


Είναι συγκεκριμένες οι κυκλοφορίες τους και οι χρόνιες που κάνουν release. Πέρσι είχαμε το RDR2.
Προσωπικά αυτό που θέλω να δω είναι να υπάρξει περισσότερος πειραματισμός και ρίσκο για κάτι φρέσκο και καινούριο.
Έχουν την εμπειρία, το χρήμα, την τεχνολογία, το προσωπικό, το κοινό και ένα franchise να παίζει ιστορικά καθοριστικό ρόλο εδώ και τρεις γενιες. Το LA noire ήταν κάτι καινούριο αλλά μπήκε στον πσγο. Αντί να περιμένω το επόμενο gta , εγώ θα ήθελα να δω ένα νέο IP. Αν αναλογιστούμε την δυναμική της CDPR και της From software μπροστά στον Κολοσσό της Rockstar , νομίζω είναι παραπάνω από εφικτό .
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 5 months 1 week ago #79

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1830
  • Thank you received: 474
KTI23 wrote:
KosD wrote:
Ακόμα πουλάει σαν τρελό οπότε υποθέτω ότι έχουμε πολλά χρόνια ακόμα...

Ναι η ποιότητα των παιχνιδιών είναι στον ταβάνι αλλά και το να βλέπεις ένα παιχνίδι μια φορά στα 10 χρόνια ίσως δεν είναι και ο,τι καλύτερο για εμάς


Είναι συγκεκριμένες οι κυκλοφορίες τους και οι χρόνιες που κάνουν release. Πέρσι είχαμε το RDR2.
Προσωπικά αυτό που θέλω να δω είναι να υπάρξει περισσότερος πειραματισμός και ρίσκο για κάτι φρέσκο και καινούριο.
Έχουν την εμπειρία, το χρήμα, την τεχνολογία, το προσωπικό, το κοινό και ένα franchise να παίζει ιστορικά καθοριστικό ρόλο εδώ και τρεις γενιες. Το LA noire ήταν κάτι καινούριο αλλά μπήκε στον πσγο. Αντί να περιμένω το επόμενο gta , εγώ θα ήθελα να δω ένα νέο IP. Αν αναλογιστούμε την δυναμική της CDPR και της From software μπροστά στον Κολοσσό της Rockstar , νομίζω είναι παραπάνω από εφικτό .

Θα συμφωνήσω απόλυτα. Νομίζω είναι καιρός για κάτι καινούριο.
Ακόμα και σε ορισμένα σημεία του RDR2 φάνηκε η τάση της Rockstar να μένει στα παλιά
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 4 months 2 weeks ago #80

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Τον τελευταίο καιρο υπάρχει μια ιδεολογία οτι τα βιντεοπαιχνίδια ειναι ενας "σατανας" ,βλέπουμε τις αποφάσεις που βγαίνουν απο διαφόρους οργανισμούς .Τα βιντεοπαιχνίδια ολα ,forza, last of us, zelda, sonic , god of war για εμενα προσωπικά ειναι τεχνη ..περα οτι ο δημιουργός εχει να κανει με ζωγραφικη μουσικη που ειναι ολα ενα μιγμα ωστε να φτιαχτεί ενα βιντεοπαιχνίδι,εγω θελω να σταθώ σε κατι αλλο που το θεωρώ σημαντικό,την επικοινωνία του δημιουργου προς εμας, σου στέλνει ενα μήνυμα και εσύ το λαμβάνεις με διάφορα συναισθήματα ητε θετικά ητε ακομη και αρνητικά,η αδρεναλίνη η ενέργεια.Οταν ο sonic βγαινει απο το τουνελ και εκτινάσσεται στον ουρανο ειναι κατι που για εμενα οταν το βλεπω ακομη και σήμερα μου προκαλεί κατι,οταν στο breath of the wild περπαταγα με τον link και υπήρχαν αυτα τα echoes τη φύσης οπου παταγε ψηλά για καποια δευτερολεπτα το πιανο ,δημιουργουσε μια μελαγχολία . Πιστεύω πως ο καθενας μας περνει ενα διαφορετικο μυνήμα απο ενα βιντεοπαιχνίδι , ολοι μας εχουμε πολύ ψηλά τα παιχνίδια που μας δημιουργήσαν τα περισσότερα συναισθήματα ,και αυτο ειναι τεχνη.Τα βιντεοπαιχνίδια ειναι μια νοσταλγία ξέρετε ολα τα βιντεοπαιχνίδια με τον εναν η αλο τροπο ειναι τεχνη.
Last Edit: 4 months 2 weeks ago by seit.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 3 months 4 days ago #81

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Οταν ήμουν μικρός ειχα μια ιδεα για τα βιντεοπαιχνίδια.Ενα παιχνιδι ειναι καλο για τους λογους που ειχα οτι ηταν καλο, και ενα παιχνιδι ειναι κακο για τους προσωπικους μου λογους που ηταν κακο,αυτη ηταν η αλήθεια, ενα παιχνίδι ηταν η καλο η κακο .Ολοι γνωρίζουμε οτι αφου δοκιμάζουμε καποιο παιχνιδι θα συζητήσουμε γι αυτο ,που μας ενθουσιασε, που μας απογοητευσε, και αυτο ειναι το ωραίο,υπάρχει και η διαφωνία θα μιλήσουμε για αυτο το παιχνιδι γενικότερα και ειναι πολυ λογικο και ωραιο .Που αρχιζει το προβλημα..Ολοι μας γνωρίζουμε οτι τα βιντεοπαιχνίδια βαθμολογούνται με αριθμούς 10,9,9.5 ολα ωραια , ενα παιχνιδι του 7 , 7.5 ,8 τον κοσμο τον δημιουργει θυμο ξέρετε ενα παιχνιδι που δοκιμασε και για αυτον ηταν μια απίστευτη εμπειρία να δει να βαθμολογείται παντου με ενα 7? 7.5? αυτο δημιουργει θυμο ακομη και εκβιασμο για καποιους ,δεν ειναι και οτι καλύτερο ,νωμιζει οτι του άλλαξε ολοι την εμπειρα ,ειναι σωστη αντιδραση? φυσικα οχι .Σε αλλες περιπτώσεις θα μιλήσει με εναν άλλο παικτη θα του πει την εκπληκτική εμπειρια που εζησε στο παιχνιδι και το άλλο παιδι θα δει το 7,5 και θα πει ..εε οχι οχι δεν θα τολμησω να το αγοράσω ,να αγορασω ενα παιχνιδι του 8 ,7 παραπαει. Αυτο ειναι ακομη χειρότερο.Ο δημοσιογράφος εχει δοκιμάσει το παιχνιδι του αρεσει πολυ αυτο που έπαιξε πηγαίνει στο γραφείο ,γράφει τα σκετικα για το παιχνιδι και ειναι ετοιμος να δωσει ενα ωραιο 10 ,ξαφνικα έρχεται το αφεντικο ρωταει το δημοσιογραφω ωραιο παιχνιδι ,ναι απανταει ενθουσιασμενος ο δημοσιογράφος ,ξερεις λεει το αφεντικο θα το βαλεις ενα 7,5 γιατι δεν ειχει δημοσιοτητα η σελιδα και ξερεις δεν πληρωσε και η εταιρεία κατι για το παιχνιδι ,δεν εγινε διαφήμιση η ιστοσελίδα μας ωστε να αναφερθεί .ο δημοσιογράφος σκέφτεται φυσικα οτι δεν θα πληρωθει και αφου δεν εγινε και η διαφήμιση ξαφνικα με ενα μαγικο τροπο νατο το 7. ..νατος και ο ντορος.Ο δημοσιογράφος ξερει οτι αυτο ειδη δεν θα πουλήσει και ξερει το κυριότερο οτι αυτο δεν ειναι ελευθερια.Αυτη ειναι η δυναμη της μεγάλης εταιρείας ,ασκει δυναμη αλλά το σημαντικότερο θελουν λεφτα. Και έρχεται η μεγάλη εταιρεία ,ξερετε το μεγάλο ψαρι τρώει το μικρο,παμε αντίστροφα τωρα .Ο δημοσιογράφος εχει παιξει ενα κακο παιχνιδι κατα την γνωμη του σκέφτοται τη ειναι αυτο που έπαιξα και θελει να του δωσει ενα 5 ,σε αυτην την περίπτωση έρχεται η αληθινή μεγαλη εταιρεία και λεει ,οχι οχι πρεπει να αλλάξεις την σημειωση ειναι να του βαλεις ενα πεντε ? παιρνεις τη διαφήμιση ? τοτες ολα πανε στο δρομο αν θελεις να δουλεύεις ,και τοτες ο άλλος μενει με το στομα ανοιχτο.ε ναι να του βαλω ενα εννεα, ναι βαλτου ενα εννεα αλλα αλαξε τις λεξεις αλλαξε και την παράγραφο και γραψε οτι ειναι ενα καλο παιχνιδι.ενταξει αλα ξερεις εχω αλλο ενα παιχνιδι απο τη δικια σου εταιρεία ναι του βαλω ενα επτα? Βαλτου ενα 8,5 .Αυτη ειναι η δυναμη που ασκουν οι μεγάλες στις μικρότερες.Ετσι λειτουργούν για την εξώθηση του αλλου,για την δημοσιότητα των μεγάλων εταιρειών.Ο κοσμος οταν βλεπει αυτη τη μεγάλη εταιρεία εκει ψηλά δεν σκέφτεται οτι λειτουργεί ετσι αντιθέτως ταυτίζεται ,ομως λειτουργούν οι οι γύρω της εταιρείες σελίδες προς αυτην .Ετσι λειτουργούν.Η σημείωση εχει υπερβολική ισχύ. Παράδειγμα..Το breath of the wild για εμενα ειναι ενα παιχνιδι οχι του 10 αλλα του 12 ειναι ΤΟ παιχνιδι ,όμως..δυστυχώς λειτουργείσε με αυτον τον τροπο ,αντιθέτως με το mario maker 2 που πειρε 8,5 ενα παιχνιδι με 2,500 πιστες γιατι θα πειτε δεν πληρωσαν?οχι ..γιατι? γιατι υπάρχει ενα death stranding οποτα σου λεει η nintendo αστο ετσι και αλλιώς αυτο θα βγει goty κλπ κλπ ,απλα η διαφορα της Nintendo με τη sony ειναι οτι η sony ειναι η καμπανια της η τακτική που ανέφερα παραπάνω πληρωνω για ολα τα παιχνιδια μου ,αντιθέτως με τη nintendo που δεν θα το κανει για ολα.. αλλα...δεν υπαρχει ουτε μια που να μη το κανει.. ουτε η Nintendo ουτε η Sony ουτε η Microsoft ουτε η Sega. Ετσι λειτουργούν. Ειχα ευχαριστηση σε ενα σχολιο και θα το κανω ξανα,Ευχαριστώ UH που δεν εχεται αριθμούς στα βιντεοπαιχνίδια. Για αυτους που θα μου πουνε για φαν να τους πω πως ειχα dreamcast αγαπω βαθια τα arcade εxω περασει πολλες ωραίες ωρες σε ps2 ps3 ps1 τα βιντεοπαιχνίδια που εχω βαθια στην καρδια μου ειναι απο διαφορετικες κονσολες . Ετσι λειτουργούν, δινουν το γλυκό και αλλοι το τρων αλλοι οχι ,το λυπητερο ειναι οτι οι περισσότεροι το τρωνε ..πως να αντισταθούμε σε ενα γλυκο . Ευχαριστώ για την υπομονή σας και συγγνώμη αν σας κουρασα.
Last Edit: 3 months 4 days ago by seit.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 2 months 2 weeks ago #82

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Υπάρχουν πολλά παιχνίδια που δεν ξέρουμε να παίξουμε. Πολύ απο εσας δεν ξέρουν να παίζουν βιντεοπαιχνίδια.Ξερω ακούγεται σκληρο αλλά αληθινό.Δεν φτάινε οι εταιρίες αλλά εμείς.Αγοράζουμε βιντεοπαιχνίδια και δεν τα τερματίζουμε ποτε με την συνήθης αιτειωλογια δεν ηταν καλο το παιχνιδι.Αλλά τη συμβαίνει πραγματικά δεν ηταν καλο το παιχνιδι η μας κουρασε η μεγάλη διάρκεια ? μηπως η δυσκολία? μηπως δεν το διασκεδάσαμε?το παιχνιδι σίγουρα δεν φταιει. Ενα τεράστιο λαθος που κανουμε ειναι..Βλεπει καποιος 9 βαθμολογια ,το αγοράζω ..9,5 το αγοράζω ,8 το αγοράζω ,με αποτέλεσμα να μην εχει τελειωσει κανενα παιχνιδι.Αυτο κανουμε και με τις ταινίες? οχι ..στις ταινιες φιλτραρουμε Καλύτερα τη θα δούμε ,θα δουμε αυτο που πιστεύουμε οτι θα μας αρεσει, που μας ταιριάζει τον καθενα μας περισσότερο,δεν τις βλέπουμε ολες. Ενα άλλο τεραστιο λαθος που πιστευω οτι ειναι ο βασικος λογος που δεν τερμάτισε καποιος τα παιχνιδια που αγορασε ειναι,αναζητεί παιχνιδια που θα του προσφέρουν την εμπειρία..τεραστιο λαθος ..τεραστιο σφαλμα..ενα παράδειγμα το red dead redemption 2 ειναι ενα υπέροχο παιχνιδι ,ποσοι το τερματισαν? οι μισοί ,μάλλον οι μισοι απο τους μισους που το αγοράσανε,γιατί ειναι ενα μακρύ σε διάρκεια παιχνιδι και πολυ αργο ,φταει όμως το παιχνίδι ?φυσικα και οχι ..εμείς φταιμε.Το last guardian ειναι ενα παιχνιδι που για καποιον που διαβάζει αυτο το παράδειγμα να μη σύμφωνη και να το τερματισε και να του αρεσε,σίγουρα ειναι ενα εξαιρετικό παιχνιδι (το ico για εμενα εξάλλου ειναι ενα απο τα καλύτερα παιχνίδια ολλων των εποχών οποτε αγαπαω ueda),ωστόσο πολυ δεν το τερματισαν ,ειναι ενα παιχνιδι με σεναριο αλλά ολο το παιχνιδι ειναι α ,β,χ α,β,χ δεν υπάρχει μηχανική ενα ιδιο πραγμα.Πλεον ολοι οι παίκτες αναζητούν εμπειρίες στο παιχνιδι ,αιτια αγορας εμπειρια ,σεναριο ,λαθος..πιστεω πως πρεπει να δούμε ως βασικη αιτια αγορας ωστε να τερματισουμε ενα παιχνιδι την διασκέδαση και τη χαρα ,το βασικο κριτήριο μας να ειναι η χαρα που θα παρουμε απο το παιχνιδι, η διασκέδαση ,μονάχα ετσι θα χαρούμε ενα παιχνιδι, ητε ειναι θριλερ ητε παιδικο ητε οτιδήποτε άλλο,αγορασαμε και θα το τερματισουμε.Βλέπουμε fornite dota κλπ να περναν απειρες ωρες αυτου του είδους οι παικτες ,εχουν καποιο σεναριο ?οχι,καποιο σινεματικ ?οχι ,απλα το διασκεδάζουν για αυτο. Το resi 1 είναι ενα παιχνιδι με ζομπι το οποιο τρεχει γρήγορα το παιχνίδι και το διασκεδασε πολυς κοσμος και το τελειωσε πολυς κοσμος,ενα σκοτεινό παιχνιδι που ναι το χαρήκαμε ρο διασκεδάσαμε φυσικα και μπορει να δωσει διασκέδαση ενα τετοιουρ ειδος παιχνιδι.Μηπως σιγα σιγα πρεπει να αρχίζουμε να βλέπουμε την χαρα την διασκέδαση ωστε να δουμε το τελος, μηπως αφου το τερματισουμε να ερθει και η εμπειρια ?
Last Edit: 2 months 2 weeks ago by seit.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 2 months 2 weeks ago #83

  • only_human1987
  • Offline
  • Payment receiver
  • Posts: 275
  • Thank you received: 13
Ενδιαφέρουσα άποψη αλλά θα διαφωνήσω.Δεν γίνεται να βλέπουμε τα παιχνίδια μόνο ως μέσο διασκέδασης.Ο καθένας έχει τα δικά του γούστα και τον τραβάνε συγκεκριμένα πράγματα στα παιχνίδια.Και τα ψάχνει αυτά τα συγκεκριμένα πράγματα σε κάθε παιχνίδι που παίζει.Είναι όμως μετρημένα τα παιχνίδια που έχουν τα στοιχεία που ψάχνει.Γι αυτό παράλληλα παίζει παιχνίδια που έχουν τουλάχιστον ένα απο τα στοιχεία που του αρέσουν.Ακόμη και το ένα αυτό στοιχείο είναι ικανό να τον κρατήσει μέχρι το τέλος του παιχνιδιού.Όμως όταν αγοράζει κάποιος ένα παιχνίδι που δεν έχει κανένα τέτοιο στοιχείο όμως είναι δημοφιλές,η όλος ο κόσμος το εκθειάζει,η έχει υψηλή βαθμολογία τότε δε φταίει το παιχνίδι που θα μείνει στη μέση αλλά ο ίδιος.
Τώρα για το οτι παίζουμε κάποιο παιχνίδι καθαρά για να διασκεδάσουμε κάτι που το κάνουμε σχεδόν όλοι.Έχουμε αναρωτηθεί γιατί συνεχίσουμε να το παίζουμε εφόσον δεν πρόκειται για την εμπειρία?Η απάντηση είναι οτι υπάρχει κάτι που μας αρέσει στο συγκεκριμένο παιχνίδι που πρέπει απλά να βρούμε τι είναι αυτό το κάτι.Κι έτσι θα μάθουμε κάτι περισσότερο για τον εαυτό μας.
Και θα κλείσω με μια ερώτηση...Μεταξύ των παιχνιδιών που παίζουμε για να διασκεδάσουμε και των παιχνιδιών που παίζουμε για να ζήσουμε μια εμπειρία,ποιά είναι αυτά που μας μένουν στο μυαλό για χρόνια?
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 2 months 2 weeks ago #84

  • seit
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 639
  • Thank you received: 5
Ολοι μας εχουμε μια κονσολα αλλοι δυο ,αγαπαμε αυτο που εχουμε σχεδον ολοι είμαστε φαν.Εσυ που διαβάζεις αυτο εισαι ενας φαν μιας κονσολας η ενος παιχνιδιου,αλαλλα δεν εισαι ο μοναδικος γιατι εχουνε ακομη κατι εκατομμύρια την ιδια κονσολα η το ιδιο παιχνιδι.Αγάπας κατι περισσοτερο απο κατι αλλο ,δεν μπορεί να ειναι ολα ιδια.Αλλα εσυ σαν φαν εχεις μια διαφορετική αποψη απο εναν αλο και ο δεύτερος εχει μια άλλη αποψη απο κάποιον άλλον . Θα φερω ενα παράδειγμα γιατι γραφω πως σχεδον ποτε οι φανς (οχι αυτοι που εχουν διαφορετική αποψη ο ενας απο τον άλλον αλλα οι άλλοι) δεν εχουν δικιο και μπορούν να καταστρέψουν τα παντα,ενα παράδειγμα δεν χρειάζεται ανάλυση.Θα παω παλαιότερα 2002 2005 οπου η Nintendo ηταν ετοιμη να κλείσει ώσπου ηρθε το wii και σώθηκε,να κλείσει κανονικά να βάλει λουκετο, οχι αυτο που λενε τωρα θα παει για κλείσιμο κλπ.Ας παμε στην εποχη του GameCube οπου πιστεύω υπήρχε οι χειρότερη κοινότητα που υπήρχε ποτε σε βιντεοκονσολα (ειχα GameCube). Μια κοινότητα που κανονικα θα έκλεινε την ιδια την nintendo ,οχι απο sony ουτε απο xbox κοινότητα απο την ιδια την κοινότητα τους ιδιους τους φαν της.Η χειρότερη κοινότητα όλων των εποχών, μονο ζηταγανε πράγματα, δεν παίζανε, και ηταν δυσαρεστημένοι με τα παντα που εκανε η Nintendo. Μπορεί να ακουτε σημερα απο εμας τους ιδιους οτι το GameCube ειχε παιχνίδια δυνατα τοτες ομως ηταν αλλιως τα πραγματα.Το GameCube ηταν μια πολυ δυνατή κονσολα με ενα controller που σήμερα θεωρείται απο τους καλύτερους αλλά τοτες ειχε διχασμό.Το GameCube ειχε 22 εκ πωλήσεις οστωσο το zelda twlight princess ξέρετε ποσο πουλησε? 1,7 ..το wind waker οταν κυκλοφορήσε απο την ιδια κοινότητα της Nintendo ειχε κατακραυγή παιδικο παιχνιδι κλπ σημερα ειναι απο τα καλύτερα στο καλλιτεχνικό κομμάτι.Στο mario sunshine που ηταν ενα παιχνίδι σαν το splatoon με τη μανικα να περαει νερο,ζηταγανε ξανα ενα mario 64 ,τα metroid prime που σημερα θεωρούνται απο πολλούς ως τα καλύτερα βιντεοπαιχνίδια ολον των εποχών τοτες πούλησαν ,κοντα στα 2 εκ το πρωτο ενω το δεύτερο 500χιλιάδες .Η κοινότητα του GameCube ξέρετε ηταν σαν να ειστε ολοι μαζι σε ενα σπιτι μια οικογένεια και αν χτύπαγε καποιος το κουδούνι να μπει φοβούντουσαν μην μπει καποιος ξενος μεσα ,τοσο κλείστει κοινότητα.αυτο μοναχα κακο κανει. Αυτοι οι φανς πραγματικά ηταν οτι χειρότερο με αποτέλεσμα να γκρινιάζουν για τα παντα που δεν ηταν ιδια παιχνιδια όπως το 64 majoras mask κλπ και να ειναι κλειστει προς ολους.Αυτοι οι φανς ναι θα έκλειναν το ιδιο τους το "σπιτι" . (Μήπως το Dreamcast δεν ειναι ιδια περίπτωση,? ) . Θελω να φερω παράδειγμα και τους άλλους φανς ,εδω και δυόμισι χρονια παρατειρο την κοινότητα του switch πραγματικα ειναι η άλλη περίπτωση,η αλλη φανς.Αυτο που ζει το switch η κοινότητα και οι developers ειναι μαγια.Μια ανοιχτή κοινότητα προς ολους οπου υπάρχουν παίκτες και απο αλλες κονσόλες οπου υπάρχει μια αρμονία και μια ελευθερία προς τους developers του switch ,ισως στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών απο οσο θυμάμαι ειναι απο της μοναδικες φορες που ο καλλιτέχνης εχει την πληρη ελευθερία απο την ανοιχτη κοινότητα να δημιουργήσει,ξέρετε τη θα γινόταν επι εποχη GameCube σε μια ακύρωση ενος μεγαλου παιχνιδιου? ,στην περίπτωση metroid prime 4 ωχ ωχ ωχ. Η κοινότητα του switch παίζει παιχνιδια εχει μια ηρεμία και αυτη ή ηρεμία πήγαινει αλυσίδα στην ιδια την εταιρεία,τιποτα δεν ειναι τυχαιο.Προσωπικά ειμαι πολυ εντυπωσιασμενος αυτοι οι φανς ναι τους θελουμε ,τους άλλους οχι.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum