TOPIC: Gaming προβληματισμοί

Gaming προβληματισμοί 1 year 9 months ago #61

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Online
  • Unboxholic
  • Posts: 25505
  • Thank you received: 2311
MiltKal11 wrote:
ConstantinosRed wrote:
O Edmund McMillen (δημιουργός των Super Meat Boy ,The Binding of Isaac κτλπ) πριν κάτι μέρες ήταν καλεσμένος σε μία εκπομπή και είπε μια ενδιαφέρον ιστορία για ένα φίλο του...Ο φίλος του ονομάζεται George Fan και ήταν κι αυτός ένας indie developer...Σε κάποια φάση της καριέρας του η PopCap του ζήτησε να συνεργαστούν μαζί και το αποτέλεσμα ήταν το Plants Vs Zombies..Όταν όμως η EA είχε αποκτήσει τα δικαιώματα του παιχνιδιού το 2011 εκεί ήταν που άρχισαν τα παράξενα...Του είχαν πει πως στο sequel του παιχνιδιού θα υπήρχε ένα pay to win μοντέλο που θα προωθούσε αγορές εντός του παιχνιδιού...Ο Fan δεν συμφωνούσε και δεν ήθελε να δει να συμβαίνει κάτι τέτοιο στη δική του δημιουργία..Η αντίδραση της ΕΑ ήταν να τον απολύσει στη συνέχεια..

Εδώ είναι και η εκπομπή..(κάπου στο 40ο λεπτό νομίζω)


Απ' ότι φαίνεται τα πράγματα δεν έγινα ακριβώς όπως τα λέει ο Edmund McMillen...
Ντάξη είπε ότι άκουσε κι αυτός...Μπορεί να μην ήξερε τις ακριβής λεπτομέρειες ο ίδιος..Μόνο αυτά που του είπε ο Fan..H ουσία είναι ότι κάτι έπαιξε ρόλο στο να απολυθεί ο Fan..Επίσης ο τύπος που ήταν ο producer στο Plants vs Zombies 2 λέει πως ο Fan δεν ήταν στο PVZ 2 αλλά μετά λέει πως δεν ξέρει και τις λεπτομέρειες για τη απόλυση/απομάκρυνση του Fan..Όποτε αυτό δεν μου λέει κάτι εμένα..Μπορεί να τον προσέγγισαν πριν ξεκινήσει το development του παιχνιδιού να του είπαν αυτό κι αυτό και να μην συμφώνησε ε και εννοείται πως δεν θα συμμετείχε στο project ..Χαίρω πολύ.Μετά αφου δεν είχε με κάτι να ασχοληθεί ε τον έδιωξαν..

Υ.Γ:Και εννοείται πως αν η ιστορία είναι όντως αληθινή ως ένα βαθμό θα προσπαθούσαν από τη EA να τα μπαλώσουν...Γενικά ότι έχει να κάνει με αυτή τη εταιρία πλέον δεν ξέρω τι να πιστέψω..
Last Edit: 1 year 9 months ago by ConstantinosRed.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 1 year 9 months ago #62

  • MiltKal11
  • MiltKal11's Avatar
  • Offline
  • Unpacker
  • Posts: 2006
  • Thank you received: 482
ConstantinosRed wrote:
MiltKal11 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]

Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
Ντάξη είπε ότι άκουσε κι αυτός...Μπορεί να μην ήξερε τις ακριβής λεπτομέρειες ο ίδιος..Μόνο αυτά που του είπε ο Fan..H ουσία είναι ότι κάτι έπαιξε ρόλο στο να απολυθεί ο Fan..Επίσης ο τύπος που ήταν ο producer στο Plants vs Zombies 2 λέει πως ο Fan δεν ήταν στο PVZ 2 αλλά μετά λέει πως δεν ξέρει και τις λεπτομέρειες για τη απόλυση/απομάκρυνση του Fan..Όποτε αυτό δεν μου λέει κάτι εμένα..Μπορεί να τον προσέγγισαν πριν ξεκινήσει το development του παιχνιδιού να του είπαν αυτό κι αυτό και να μην συμφώνησε ε και εννοείται πως δεν θα συμμετείχε στο project ..Χαίρω πολύ.Μετά αφου δεν είχε με κάτι να ασχοληθεί ε τον έδιωξαν..

Υ.Γ:Και εννοείται πως αν η ιστορία είναι όντως αληθινή ως ένα βαθμό θα προσπαθούσαν από τη EA να τα μπαλώσουν...Γενικά ότι έχει να κάνει με αυτή τη εταιρία πλέον δεν ξέρω τι να πιστέψω..

Ακριβώς Κώστα. Για αυτό αν το πρόσεξες έβαλα το "ακριβώς" με bold.
Η ΕΑ έπαιξε ρόλο στην απομάκρυνση του, αλλά μάλλον πιο μικρό από αυτό που φάνηκε στην αρχή.
Last Edit: 1 year 9 months ago by MiltKal11.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 1 year 9 months ago #63

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Online
  • Unboxholic
  • Posts: 25505
  • Thank you received: 2311
MiltKal11 wrote:
ConstantinosRed wrote:
MiltKal11 wrote:
ConstantinosRed wrote:
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]

Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
Ντάξη είπε ότι άκουσε κι αυτός...Μπορεί να μην ήξερε τις ακριβής λεπτομέρειες ο ίδιος..Μόνο αυτά που του είπε ο Fan..H ουσία είναι ότι κάτι έπαιξε ρόλο στο να απολυθεί ο Fan..Επίσης ο τύπος που ήταν ο producer στο Plants vs Zombies 2 λέει πως ο Fan δεν ήταν στο PVZ 2 αλλά μετά λέει πως δεν ξέρει και τις λεπτομέρειες για τη απόλυση/απομάκρυνση του Fan..Όποτε αυτό δεν μου λέει κάτι εμένα..Μπορεί να τον προσέγγισαν πριν ξεκινήσει το development του παιχνιδιού να του είπαν αυτό κι αυτό και να μην συμφώνησε ε και εννοείται πως δεν θα συμμετείχε στο project ..Χαίρω πολύ.Μετά αφου δεν είχε με κάτι να ασχοληθεί ε τον έδιωξαν..

Υ.Γ:Και εννοείται πως αν η ιστορία είναι όντως αληθινή ως ένα βαθμό θα προσπαθούσαν από τη EA να τα μπαλώσουν...Γενικά ότι έχει να κάνει με αυτή τη εταιρία πλέον δεν ξέρω τι να πιστέψω..

Ακριβώς Κώστα. Για αυτό αν το πρόσεξες έβαλα το "ακριβώς" με bold.
Η ΕΑ έπαιξε ρόλο στην απομάκρυνση του, αλλά μάλλον πιο μικρό από αυτό που φάνηκε στην αρχή.

Συμφωνώ Μίλτο..Γενικά είναι κάπως περίπλοκη υπόθεση..
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 1 year 9 months ago #64

  • marius_octavus
  • marius_octavus's Avatar
  • Offline
  • Loader
  • Posts: 834
  • Thank you received: 246
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 1 year 9 months ago #65

  • NikeFerrari
  • NikeFerrari's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 10949
  • Thank you received: 1618
marius_octavus wrote:

απο προχθες.

We’ve seen community discussion around XP gain in Destiny. After reviewing our data, we agree that the system is not performing the way we’d like it to. Today, we’d like to describe what’s going on under the hood, and talk about what you can expect going forward when it comes to earning XP in Destiny 2.
Currently, XP will scale up when playing longer or fixed duration activities like Crucible competitive multiplayer matches and the Leviathan Raid, and XP will scale down when playing activities that can be quickly, repeatedly chained, like grinding Public Events. We are not happy with the results, and we’ve heard the same from the community.

Effective immediately, we are deactivating this system.

As a result, players will see XP earn rates change for all activities across the board, but with all values being displayed consistently in the user interface. Over the course of the next week, we will be watching and reviewing XP game data to ensure that these changes meet our expectations, as well as yours. Any additional updates to this system will be communicated to you via our official channels.

www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46494
Last Edit: 1 year 9 months ago by NikeFerrari.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 1 year 9 months ago #66

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1829
  • Thank you received: 474
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 1 year 9 months ago #67

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Online
  • Unboxholic
  • Posts: 25505
  • Thank you received: 2311
KosD wrote:


Επειδή δεν έχει παίξει αυτά μάλλον..




Last Edit: 1 year 9 months ago by ConstantinosRed.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 1 year 9 months ago #68

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1829
  • Thank you received: 474
ConstantinosRed wrote:
KosD wrote:


Warning: Spoiler! [ Click to expand ]

Ούτε εγώ τα έχω παίξει :lol:
Θέλω να τα παίξω πολύ όμως. Το Doom δεν θα αργήσει πολύ...

Εντάξει ναι συμφωνώ ότι ο τίτλος είναι λίγο τραβηγμένος και ότι υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις αλλά έχει σημαντικά επιχειρήματα και παραδείγματα από πάρα πολλά shooters των τελευταίων ετών
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 1 year 6 months ago #69

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1829
  • Thank you received: 474
Last Edit: 1 year 6 months ago by NikeFerrari.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: pouckis

Gaming προβληματισμοί 1 year 4 months ago #70

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1829
  • Thank you received: 474
Σκεφτόμουν ότι δεν μπορώ να θυμηθώ πρόσφατο και μεγάλο παιχνίδι της Ubisoft που να είναι φαντασίας ή να μην είναι "πραγματικό κόσμο".
Σίγουρα υπάρχουν μερικά στοιχεία φαντασίας σε ορισμένα παιχνίδια της. πχ. Assasins Creed ( αν και έχω χρόνια να παίξω AC και έχω την εντύπωση ότι έχουν γίνει και αυτά λίγο πιο ρεαλιστικά, κάνω λάθος; ) αλλά δεν νομίζω ότι έχουν παιχνίδι που να είναι καθαρά φαντασίας ή μη ρεαλιστικό.
Σε όλα τα παιχνίδια οι εχθροί, τα όπλα και το setting είναι ρεαλιστικά. Δεν υπάρχει ας πούμε ένα παιχνίδι που να είναι με τέρατα ή με ρομπότ και laser.

Νομίζω το τελευταίο μεγάλο ήταν το Prince of Persia: The Forgoten Sands το οποίο βγήκε το 2010!
Ίσως το Rayman Legends και το South Park; και πάλι αυτά δεν είναι τα πολύ μεγάλα παιχνίδια της Ubisoft.

Τέλος πάντων, θέλω να πω ότι με έχει κουράσει αυτό. Νιώθω ότι έχουν ανακυκλωθεί σε τεράστιο βαθμό ακόμα και σε αυτόν τον τομέα. Οι εμπειρίες που προσφέρουν μου φαίνονται ελάχιστα διαφορετικές.

Επίσης κάτι φανταστικό ή όχι πολύ ρεαλιστικό σου δίνει την δυνατότητα να φτιάξεις πολύ πιο διασκεδαστικούς μηχανισμούς και gameplay. (πχ. Cuphead)
Αυτή η επιλογή του "ρεαλιστικού" αυτόματα σε κλειδώνει και σε "ρεαλιστικό" gameplay που πολλές φορές είναι βαρετό και έχουμε χορτάσει από αυτό τα τελευταία χρόνια.
The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 1 year 1 month ago #71

  • Gio_S
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 726
  • Thank you received: 124
Ένα ωραίο video για το μάρκετινγκ κάποιων εταιριών (στην Activision αναφέρεται κυρίως) και το κοινό τους, που συνεχώς πέφτει στις ίδιες παγίδες.

The administrator has disabled public write access.

Gaming προβληματισμοί 7 months 2 weeks ago #72

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1829
  • Thank you received: 474
Σκεφτόμουν σήμερα το εξής: γιατί η gaming βιομηχανία και τα studio ανάπτυξης δεν εξειδικεύονται σε ένα και μόνο κομμάτι από τα στάδια της ανάπτυξης;

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η κάθε ομάδα φτιάχνει το παιχνίδι της (και όλα τα μέρη που το αποτελούν) κάθε φορά από την αρχή.
Δηλαδή θα πρέπει να φτιάξει γραφικά, μηχανισμούς, ήχους, ιστορία κλπ. Αν μια ομάδα είναι καλή στο να φτιάχνει γραφικά, τότε και το επόμενο της παιχνίδι λογικά θα έχει ακόμα καλύτερα γραφικά, οι άλλοι όμως τομείς μπορεί να μην έχουν την ίδια βελτίωση.
Γιατί μια ομάδα να δουλεύει σε τομείς στους οποίους δεν είναι και πολύ καλή και να απασχολεί πόρους που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν καλύτερα κάπου άλλου;

Σχεδόν όλα τα προϊόντα στον σύγχρονο κόσμο παράγονται με τον εξής τρόπο.
Καμία εταιρεία δεν παράγει από μόνη της ΟΛΑ τα απαραίτητα κομμάτια που αποτελούν το τελικό προϊόν της.

Θα μου πείτε τα παιχνίδια δεν είναι προϊόντα, είναι τέχνη και αυτό βγαίνει μέσα από το κάθε δημιούργημα ακόμα και αν δεν είναι τέλειο σε όλους τους τομείς.
Δεν διαφωνώ σε αυτό αλλά ακόμα και η τέχνη λειτουργεί με τον εξής τρόπο ως έναν βαθμό. Στις ταινίες για παράδειγμα υπάρχουν "έτοιμα" στούντιο και άνθρωποι που δουλεύουν μόνο με τα special effects και προσλαμβάνονται από κάποιον άλλον για του φτιάξουν τον οπτικό τομέα.
Βέβαια και αυτό γίνεται σε έναν βαθμό εντός μιας gaming development ομάδας εφόσον οι δουλείες καταμερίζονται σε εξειδικευμένα άτομα, αλλά και πάλι υπάρχουν περιπτώσεις παιχνιδιών που υστερούν σε ορισμένους τομείς.

Με λίγα λόγια, γιατί να λέμε ότι το Last of Us το έφτιαξε η Naughty Dog και όχι ο Neil Druckmann με την βοήθεια άλλων "εταιριών/ομάδων" υπό την καθοδήγηση του;
Γιατί να μην υπάρχουν ομάδες ανάπτυξης που να φτιάχνουν μόνο γραφικά ή μόνο ήχους ή μόνο μηχανισμούς και να πηγαίνει σε αυτές ο κάθε δημιουργός και να παραγγέλνει τα τάδε γραφικά, την τάδε μουσική και το τάδε combat system;
Last Edit: 7 months 2 weeks ago by KosD.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum