Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #1

  • Obiwan88
  • Obiwan88's Avatar
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Posts: 69
  • Thank you received: 5
παιδες, καλη χρονια σε ολους! εψαξα αλλα δεν βρηκα παρομοιο θεμα οποτε ειπα να δημιουργησω ενα με αφορμη ενα βιντεο-review π εκατσα κ εφτιαξα για ενα απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια της προηγουμενης γενιας. σιγουρα τοπ 5!!! στο παρων θεμα λοιπον, οποιο μελος του unboxholics.com φτιαχνει καποιο review, ΕΙΤΕ βιντεο-review EITE, σε μορφη κειμενου, θα το ποσταρει εδω, κ απο κατω οι αλλοι, θα σχολιαζουμε. Νομιζω πως θα χει παρα πολυ ενδιαφερον να δουμε αν υπαρχουν μελη τα οποια ασχολουνται με κατι τετοιο. αν υπαρχει ιδιο θεμα, τοτε ας μεταφερετε το ποστ μου εκει, κ ας κλειδωσετε αυτο το θεμα εδω. ΤΟΝΙΖΩ πως δεν εχει σημασια αν το παιχνιδι ειναι παλιο ή μολις εχει κυκλοφορησει! οριστε λοιπον το δικο μου:

Last Edit: 3 years 3 months ago by Obiwan88.
The administrator has disabled public write access.

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #2

  • NikeFerrari
  • NikeFerrari's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Που να σε φάειν η Unboxed Μούλαν!
  • Posts: 10755
  • Thank you received: 1572
Ενδιαφέρον θέμα. Δεν θυμάμαι να υπάρχει κάτι παρόμοιο.

Άλλαξα λίγο τον τίτλο για να είναι πιο ξεκάθαρο το θέμα.

Για αρχίστε παιδιά όσοι ασχολείστε! :cheer:
The administrator has disabled public write access.

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #3

  • Tanno
  • Tanno's Avatar
  • Offline
  • User is blocked
  • «Η Φαντασία είναι η Πραγματικότητα του Νου.» - Tanno Buchino
  • Posts: 1355
  • Thank you received: 94
Θα θέσω ένα δικό μου κείμενο αργότερα, γιατί τώρα πρέπει να κάνω κάτι με το Microsoft Word 2007 GR.
Last Edit: 3 years 3 months ago by Tanno.
The administrator has disabled public write access.

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #4

  • SymphonyX13
  • SymphonyX13's Avatar
  • Offline
  • Unpacker
  • ...but i have promises to keep and miles to go before i sleep...
  • Posts: 2043
  • Thank you received: 451
Ωραίο video review για το The Last Of Us φίλε μου( αυτό που ίσως να άφηνα απέξω για κάποιον που δεν το έχει παίξει ακόμα, είναι η σκηνή που έχεις επιλέξει για το τέλος, καθως είναι τρανταχτό spoiler και σίγουρα θα αφαιρέσει πόντους από την εμπειρία αυτού που θα το παίξει για πρώτη φορά) και ωραίο θέμα... Αν και παλιότερα είχα γράψει μερικές κριτικές heavy metal κυκλοφοριών δεν είχα γράψει κάποιο review παιχνιδιού, μέχρι την κυκλοφορία και τα 2 συνεχόμενα playthrough του παιχνιδιού της χρονιάς για μένα. Έχω βάλει τις εντυπώσεις μου έλεγα εγώ, review έλεγαν όλοι, και στο τόπικ του Child of Light, πριν λίγους μήνες, το βαζω και εδώ..

"Child Of Light"

Τα παραμύθια πάντα έπαιζαν ιδιαίτερο ρόλο, ιδιαίτερα σε παλιότερες εποχές, στην παιδική μας ηλικία. Πόσες φορές είχαμε καθήσει να ακούμε μαγεμένοι , συνήθως από την γιαγιά ή από τον παππού ιστορίες, για πριγκίπισσες, δράκους, πλάσματα κάθε λογής, ιστορίες για περιπέτειες που όλες είχαν κάτι να μας διδάξουν, ιστορίες που αφορούσαν την ενηλικίωση, την ωρίμανση μέσα από τις εμπειρίες και τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν οι ήρωες, ιστορίες που τις περισότερες φορές το καλό θριαμβεύει.

Μια τέτοια ιστορία, ένα τέτοιο παραμύθι, έρχεται να μας διηγηθεί και το "Child Of Light", ένα παιχνίδι που είναι ικανό να σε μαγέψει από την πρώτη εικόνα, από την πρώτη νότα!! Ένα παιχνίδι που συνδιάζει τις δύο διαστάσεις και το side, αλλά και το up-down scrolling στην προκειμένη περίπτωση,των platformers με ένα κλασικό turn- based σύστημα μάχης που τα Ιαπωνικά rpg καθιέρωσαν και δυστυχώς τώρα έχουν εγκαταλείψει.






Το σενάριο του "Child Of Light" μας αφηγείται την ιστορία της Ωρόρα, της κόρη του Δούκα της Αυστρίας που πεθαίνει και ξυπνάει σε έναν μαγικό, παραμυθένιο κόσμο, την Λεμούρια που την καταδυναστεύει η κακιά Βασίλισσα της Νύχτας, έχοντας κλέψει τον ήλιο, το φεγγάρι και τ'αστέρια. Η Ωρόρα αν και στην αρχή δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα φοβισμένο παιδί, χαμένο στο δάσος, που το μόνο που επιθυμεί είναι να γυρίσει στην ασφάλεια του σπιτιού του, σύντομα ξεκινάει ένα ταξίδι, στη ουσία ενηλικίωσης, με απώτερο σκοπό να ελευθερώσει την Λεμούρια από την κακιά βασίλισσα. Σε αυτό το ταξίδι θα συναντήσει διάφορους ήρωες που θα την συντροφέψουν, ο καθένας με τον δικό του ιδιαίτερο χαρακτήρα φυσικά και τις δικές του ξεχωριστές δυνάμεις.

Το "Child Of Light" αφού ακριβώς είναι στην ουσία ένα παραμύθι, χρησιμοποιεί αρκετά κλισέ τους, που και μόνο μια αναφορά τους θα ήταν spoiler για την πορεία της ιστορίας, μερικά αρκετά εξόφθαλμα από την αρχή και άλλα τόσο όμορφα δοσμένα, που καταλαβαίνεις το twist την τελευταία στιγμή ή καταφέρνουν να σε εκπλήξουν. Αφηγηματικά το παιχνίδι χρησιμοποιεί πολύ έξυπνα, voice over μόνο στην αρχή, στο τέλος και σε μερικά ακόμα σημεία του παιχνιδιού, λες και κάποιος μας λέει ένα παραμύθι. Όλοι οι διάλογοι είναι μόνο γραπτοί και με την μορφή ποιήματος, αφού έχουν ομοιοκαταληξία,πράγμα που συμβάλει την αίσθηση του παραμυθιού που διαβάζεις, αλλά και παίρνεις μέρος. Πολλές φορές χαμογέλασα με ένα έξυπνα δοσμένο στιχάκι και απόλαυσα έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα που απλά δεν μπορεί να κάνει ρίμα και όλοι τον διορθώνουν.







Ο εικαστικός τομέας του παιχνιδιού κόβει πραγματικά την ανάσα, αφού είναι σαν να παρακολουθείς ζωντανούς, κινούμενους πίνακες ζωγραφικής!! Πανέμορφα τοπία,δάση με μυστήρια ερείπια, κατακόκκινες από την φωτιά σπηλιές, λόφοι που οδηγούν σε χωριά και πόλεις, υποβρύχιοι κόσμοι, όλα είναι δοσμένα με έναν υπέροχο τρόπο! Αρκετές φορές αντί να συνεχίσω το παιχνίδι, καθόμουν και θαύμαζα τις εικόνες που μου πρόσφερε το "Child Of Light", και απολάμβανα την μαγευτική μουσική που απλά αποτελεί ένα από τα καλύτερα soundtrack που έχω ακούσει και αυτές τις ημέρες ακούω σε μόνιμη βάση και δεν σταματώ να σιγοσφυρίζω τις μελωδίες του. Άλλοτε μελαγχολικά συγκινητικά θέματα, πότε με κυρίαρχο το πιάνο και πότε το φλάουτο, συνοδευόμενα από ένχορδα όπως βιολί και τσέλο σε μαγεύουν (Pilgrims on a Long Journey - Aurora's Theme - Final Breath κ.α. ) και όταν την θέση τους παίρνουν έντονα ορχηστρικά θέματα μένεις συνεπαρμένος. Με ένα από τα καλύτερα battle themes που έχω ακούσει ( Dark Creatures ) και επικά boss battle themes (Jupiter's Lightning - Metal Gleamed in the Twilight ) σε κάνουν να μην βαριέσαι ποτέ τις μάχες και να ανυπομονείς πότε θα ξαναπολεμήσεις. Το "Child Of Light" με έκανε να μην αποφύγω καμιά απολύτως μάχη αλλά να τις αποζητώ.



Αυτό φυσικά όμως δεν οφειλόταν απλώς στην μουσική αλλά και στο σύστημα μάχης που χρησιμοποιεί το παιχνίδι και δανείζεται στοιχεία και μηχανισμούς από jrpg που έχουν αφήσει εποχή.Βασικό ρόλο στο turn - based σύστημα μάχης του παιχνιδιού παίζει το timebar που πρωτοχρησιμοποιήθηκε στην σειρά Grandia. Σε μια μπάρα αναπαριστούνται τα 2 μέλη της ομάδας σου που παίρνουν μέρος στην μάχη και οι εχθροί(έως 3) και "τρέχουν" πρός το τέλος της καθορίζοντας την σειρά με την οποία θα δράσουν.Αν καταφέρεις να χτυπήσεις έναν εχθρό όταν βρίσκεται στην κόκκινη ζώνη στο τέλος της μπάρας ,πριν ενεργήσει,τότε του διακόπτεις την κίνηση και τον ρίχνεις πίσω . Το ίδιο φυσικά μπορείς να πάθεις και εσύ. Φαίνεται και είναι απλό, αλλά λειτουργεί τόσο καλά που βρίσκεις τον εαυτό σου να σχεδιάζει τακτικές και να χρησιμοποιεί ικανότητες για να διακόψει την σειρά των εχθρών και να πάρει το πάνω χέρι στις μάχες.

Διαβάζοντας σε διάφορες κριτικές για την χαμηλή πρόκληση που συνάντησαν στο normal επίπεδο δυσκολίας, έπαιξα το παιχνίδι στο hard και η πρόκληση που συνάντησα ήταν ικανοποιητική. Έχασα αρκετές φορές και υπήρξαν σημεία που ανακάστηκα να κάνω grinding και leveling σε μερικά boss, όπως το πρώτο που η Ωρόρα ήταν αρκετά αδύναμη και εγώ δεν είχα ακόμα εξοικειωθεί με τους μηχανισμούς και το τελευταίο που χρειάστηκα συγκεκριμένα skills που δεν είχα πάρει ακόμα. Βλέποντας ότι στην ομάδα που είχα στην μάχη βρίσκοταν μόνο 2 μέλη, κάπου είχα δυσαρεστηθεί αφού τόσα χρόνια έχω συνηθίσει να υπάρχουν 3 μέλη στην ομάδα. Είδα όμως πως δεν χρειάζοταν το τρίτο μέλος στην οθόνη αφού από την μια θα έκανε τα πράγματα ακόμα ευκολότερα και θα αφαιρούσε το όποιο αίσθημα στρατηγικής και από την άλλη γιατί μπορείς κάθε στιγμή να αλλάξεις άμεσα τα μέλη της ομάδας που μάχεται με τον τρόπο που έδειξε το Final Fantasy 10. Κάτι που είναι απαραίτητο και δίνει αρκετό βάθος στις μάχες αφού ο κάθε χαρακτήρας ειδικεύεται σε κάτι συγκεκριμένο ή έχει ικανότητες που δουλεύουν τέλεια ανάλογα τον εχθρό, αφού καθένας τους έχει και κάποια συγκεκριμένη αδυναμία να εκμεταλευτείς. Αυτό φυσικά ενισχύεται στα boss battles που πρέπει να κάνεις προσεκτική διαχείρηση ηρώων και ικανοτήτων.

Στις μάχες όπως και στην εξερεύνηση παίζει τον δικό του ρόλο ο Igniculus, μια "πυγολαμπίδα" που συντροφεύει την Ωρόρα στις περιπέτειες της στον κόσμο της Λεμούρια και ελέγχεται από τον παίκτη με τον δεξί αναλογικό μοχλό ή από ένα δεύτερο παίκτη στο co-op mode του παιχνιδιού.Στην εξερεύνηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανοίξει ειδικά σεντούκια, η κανονικά, απρόσιτα για την Ωρόρα, να ενεργοποιήσει μοχλούς για πόρτες ή για την επίλυση διάφορων, απλών, γρίφων του παιχνιδιού. Μπορεί επίσης να τυφλώσει τους εχθρούς, κάτι που θα οδηγήσει τον παίκτη να έχει το πλεονέκτημα στην μάχη με σημαντικό προβάδισμα στο timebar. Στην μάχη, πάλι μπορεί να τυφλώσει τους εχθρούς, καθυστερώντας τους αλλά και να γιατρέψει με λίγους πόντους ζωής κάποιον χαρακτήρα.

Ο παίκτης μπορεί στην μάχη να χρησιμοποιήσει και διάφορα αντικείμενα, που βρίσκει στον κόσμο ή κερδίζει στις μάχες και αναπληρώνουν πόντους ζωής και μαγείας ή ενδυναμώνουν τα μέλη της ομάδας και αποδυναμώνουν τους εχθρούς αντικαθιστώντας έτσι διάφορα skills των χαρακτήρων . Τα πιο χρήσιμα αντικείμενα είναι αυτά που έχουν σχέση με το timebar ή κάνουν στην ουσία αδύνατη την διακοπή του.

Αντικείμενα όπως όπλα, πανοπλίες και αξεσουάρ δεν υπάρχουν, το ρόλο τους έχουν πολύτιμοι λίθοι, τα oculi που ανάλογα που θα τα προσαρμόσει ο παίκτης έχουν διαφορετική επίδραση. Από πρόσθεση elemental στοιχείου στις επιθέσεις ή αντίστοιχη άμυνα στις επιθέσεις των εχθρών τα πιο συνηθισμένα μέχρι έξτρα πόντους εμπειρίας, πιθανότητα παράλυσης του εχθρού ή αυξηση της ταχύτητας σου σε περίπτωση που ο εχθρός σε διακόψει, τα πιο ιδιαίτερα. Τα oculi μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους δημιουργώντας πιο δυνατές εκδόσεις του ίδιου τύπου ή τελείως διαφορετικά.

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στο υπέροχο animation της Ωρόρα, αφού έχει μια απόλυτα ομαλή, ρευστή κίνηση. Λεπτομέρειες σαν αυτή που τα κόκκινα μαλλιά της αιωρούνται γύρω από το κεφάλι της ή "νερώνουν" στην ατμόσφαιρα σαν μπογιά στο νερό είναι πανέμορφες, όπως και αυτές που υποδηλώνουν ότι η Ωρόρα είναι ένα μικρό παιδί. Θα παραπατήσει και θα πέσει πίσω σε κάθε επίθεση εχθρού και η κορώνα θα φύγει από το κεφάλι της και το σπαθί που σαν άλλος Αρθούρος θα βγάλει από την πέτρα, είναι δυσανάλογα μεγάλο για αυτήν και δυσκολεύεται να το σηκώσει.

To παιχνίδι σε αφήνει να συνεχίσεις την περιπλάνηση σου στον κόσμο της Λεμούρια, μετά το τέλος του, μπορείς ακόμα να ξεκινήσεις New game+, με δυσκολότερους εχθρούς αλλά με τους χαρακτήρες να έχουν διατηρήσει τα skills και τα upgrades του προηγούμενου playthrough, αυξάνοντας έτσι το replayability.

Συμπερασματικά το "Child Of Light" είναι ένα πανέμορφο, μαγικό παιχνίδι προσεγμένο στην πιο μικρή λεπτομέρεια, γεμάτο με εκπληκτικής ομορφιάς εικόνες και υπέροχη μουσική. Με ένα gameplay που χρησιμοποιεί τέλεια τους rpg μηχανισμούς δίνοντας του το απαιτούμενο, όχι πολύπλοκο βάθος για ένα παιχνίδι της διάρκειας του, που παίζοντας το στο hard επίπεδο δυσκολίας και με αρκετή εξερεύνηση, μπορεί να φτάσει τις 20 περίπου ώρες. Είναι ικανό να ικανοποιήσει τους rpg fans, αλλά όλοι οι gamers, εκμεταλευόμενοι και την χαμηλή σχετικά τιμή του, θα πρέπει να του δώσουν μια ευκαιρία, αφού το πιο πιθανό είναι να βρουν μια μαγευτική gaming εμπειρία, που για εμένα έφτασε το τέλειο!!

Βαθμολογία : 10/10.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Theo, ConstantinosRed

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #5

  • Obiwan88
  • Obiwan88's Avatar
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Posts: 69
  • Thank you received: 5
ωραιο κειμενακι φιλε μου! Μπραβο! χαιρομαι που αρεσε το θεμα που ξεκινησα. να πω κατι σχετικα με το βιντεο μου. δεν εχω βαλει βαθμολογια, οπως θα προσεξατε γτ η αληθεια ειναι οτι δεν το πολυεχω με την βαθμολογια. κ θελω να κανω σωστα οτι κανω. εχω προσεξει οτι κ στο IGN ακομα, μερικα video reviews τους, δν εχουν βαθμολογια. ισως ακριβως επδ ειναι video-review, κ μια εικονα ειναι χιλιες λεξεις, ποσο μαλλον ενα βιντεο, κ η βαθμολογια ειναι λιγο "περιττη". αυτα. περιμενω να δω κ απο αλλους, ανταποκριση. πραγματι ειναι πολυ ενδιαφερον! :cheer::cheer::cheer:

και κατι για το βιντεο στο τελος. εβαλα την σκηνη γτ πραγματικα ειναι ισως η πρωτη φορα π συγκινουμαι τοσο σε καποιο παιχνιδι. αυτο π λες γ το spoiler, το προσεξα αρκετα. δεν ισχυει 100% αυτο π λες. γτ την σκηνη την εκοψα. δεν την αφησα ως το τελος, γ να ξερει ο αλλος αν το κοριτσακι πεθανε ή αν σωθηκε. νταξει ισως κατι απ τα 2 να 'ναι πιο προφανες, αλλα οχι, δεν μπορει να ξερει ο αλλος στα σιγουρα. ;););)
Last Edit: 3 years 3 months ago by Obiwan88.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: SymphonyX13

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #6

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • Posts: 24482
  • Thank you received: 2128
Φίλε Δημήτρη Θυμάμαι τότε ήμουν που ήμουν hyparismenos για το child of light μόλις είχα διαβάσει τότε το κείμενο σου είχα προχωρήσει σε άμεση αγορά!!!! :lol::like:
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: SymphonyX13

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #7

  • Theo
  • Theo's Avatar
  • Offline
  • Geia-xara-unboxer
  • Computer Engineer / Tech Enthusiast
  • Posts: 3189
  • Thank you received: 670
Αν και δεν είναι του γούστου μου τέτοιου είδους παιχνίδια, θα μπορούσα να το αγοράσω και μόνο για το soundtrack. Μερικές φορές όταν τα soundtracks είναι τόσο ωραία, αισθάνομαι ότι αγοράζω ένα CD και παίρνω δώρο ένα παιχνίδι :P

Δεν ξέρω γιατί, αλλά ενώ άκουγα καλά λόγια δεν ψηνόμουν να το αγοράσω το παιχνίδι, μέχρι που διάβασα το review σου @SymphonyX13. Ελπίζω να μου αρέσει όσο άρεσε και σε εσάς. :)
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: SymphonyX13

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #8

  • SymphonyX13
  • SymphonyX13's Avatar
  • Offline
  • Unpacker
  • ...but i have promises to keep and miles to go before i sleep...
  • Posts: 2043
  • Thank you received: 451
Theo wrote:
Αν και δεν είναι του γούστου μου τέτοιου είδους παιχνίδια, θα μπορούσα να το αγοράσω και μόνο για το soundtrack. Μερικές φορές όταν τα soundtracks είναι τόσο ωραία, αισθάνομαι ότι αγοράζω ένα CD και παίρνω δώρο ένα παιχνίδι :P

Δεν ξέρω γιατί, αλλά ενώ άκουγα καλά λόγια δεν ψηνόμουν να το αγοράσω το παιχνίδι, μέχρι που διάβασα το review σου @SymphonyX13. Ελπίζω να μου αρέσει όσο άρεσε και σε εσάς. :)

Και εγώ το ελπίζω φιλε μου, δεν πιστεύω να σε απογοητέψει, αλλά τσέκαρε πρώτα βίντεο με το gameplay. Και όσον αφορά την μουσική, σχετικά πρόσφατα έβαλα στο "Αγαπημένα μας μουσικά κομμάτια απο videogames", ολόκληρο το soundtrack του παιχνιδιού(Θα το βρεις εδώ. ), που θα σου πρότεινα βέβαια να ακούσεις τμηματικά σαν teaser και όχι ολόκληρο αν έχεις σκοπό τελικά να παίξεις το "Child of Light"....

Eπειδή πρόσεξα ότι η complete έκδοση που έβαλα έχει διαφορετικά ονόματα στα τραγούδια, ακού καλύτερα αυτό....

Last Edit: 3 years 3 months ago by SymphonyX13.
The administrator has disabled public write access.

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #9

  • Captain_Zaraki
  • Captain_Zaraki's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • "Aah, you were at my side, all along..."
  • Posts: 17910
  • Thank you received: 1968
Ωραία αρχίσαμε!!!Πολύ καλό κείμενο Δημήτρη!!!Κάτι θα γράψω και εγψ σε καποια φάση :P
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: SymphonyX13

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #10

  • Obiwan88
  • Obiwan88's Avatar
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Posts: 69
  • Thank you received: 5
εχω ηδη το 2ο video review ετοιμο! βεβαια το χα φτιαξει παλια, οταν πρωτοβγηκε ο τιτλος, αλλα ξαναβλεποντας το, ειδα οτι ειχε πολλες ατελειες, κ ετσι ειπα να το "ρετουσαρω" κ να το ξαναανεβασω. απολαυστε λοιπον, κ μην ξεχασετε να μου πειτε τ γνωμη σας. αφιερωμενο στου φανατικους φιλους του ανθρωπου νυχτεριδα! :cheer::cheer::cheer:

The administrator has disabled public write access.

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #11

  • Tanno
  • Tanno's Avatar
  • Offline
  • User is blocked
  • «Η Φαντασία είναι η Πραγματικότητα του Νου.» - Tanno Buchino
  • Posts: 1355
  • Thank you received: 94
Σας υποσχέθηκα ένα review για το Muramasa Rebirth (PSV) και σας το ετοιμάζω στο επόμενο σχόλιο! Αν έχετε όρεξη για διάβασμα, ορίστε. Είμαι παλιός reviewer, οπότε είναι το φόρτε μου αυτό. Κάνω review όχι μόνο τα νέα παιχνίδια, αλλά ΚΑΙ τα παλαιά παιχνίδια!

Καλή ανάγνωση!

Edit: Ένα δωράκι για σένα, Captain_Zaraki, καθώς και για όσους γουστάρουν τα anime. ^^
Last Edit: 3 years 3 months ago by Tanno.
The administrator has disabled public write access.

Reviews παιχνιδιών απο Unboxholics μέλη 3 years 3 months ago #12

  • Tanno
  • Tanno's Avatar
  • Offline
  • User is blocked
  • «Η Φαντασία είναι η Πραγματικότητα του Νου.» - Tanno Buchino
  • Posts: 1355
  • Thank you received: 94
Muramasa Rebirth (PSVita)



Το Muramasa Rebirth είναι η επανακυκλοφορία (port) από το Muramasa: The Demon Blade του Wii για το PS Vita. Εδώ οι δημιουργοί φρόντισαν να μην αφήσουν κανέναν φίλο των παιχνιδιών ρόλου και δράσης παραπονεμένο, προσφέροντας του αναβαθμισμένα γραφικά, καθαρή μουσική, DLCs και διόρθωση προβλημάτων που συνάντησε η πρωτότυπη έκδοση στο Wii.

Η ιστορία του παιχνιδιού διαδραματίζεται γύρω από τους δύο κεντρικούς πρωταγωνιστές του, την πριγκίπισσα Μομόχιμε Καγκάμι (Momohime Kagami) και τον φυγά με αμνησία νίντζα Κισούκε (Kisuke), στην μαγεμένη χώρα της Άπω Ανατολής, Ιαπωνία.


Η πριγκίπισσα Μομόχιμε είναι υπό την κυριαρχία του Τζινκούρο Ιζούνα (Jinkuro Izuna), ενός έκπτωτου ξιφομάχου της σκοτεινής τέχνης του Ομπόρο (Oboro). Η ψυχή του Τζινκούρο έχει κυριεύσει κατά λάθος την πριγκίπισσα Μομόχιμε, όταν η ίδια ήθελε να προστατεύσει τον Γιουκινότζο Γιάγκιου (Yukinojo Yagyu), τον τριτότοκο υιό του Γιάγκιου Μουνενόρι, του ιδρυτή της σχολής της τέχνης του Μη-Ξίφους, γνωστής και ως Σινκάγκε ρίου (Shinkage Ryu). Το ζεύγος Ιζούνα και Καγκάμι πρέπει αναγκαστικά να ταξιδέψει σε όλη την Ιαπωνία για να μπορέσει να πάρει το συγκεκριμένο Δαιμονισμένο Ξίφος (Demon Blade) προκειμένου να ξανακάνει την ψυχική μεταφορά του Ιζούνα, αφήνοντας στην ησυχία της την πριγκίπισσα Μομόχιμε να ζήσει το υπόλοιπο της ζωή της στη χλιδή της φατρίας Καγκάμι.

Ο φυγάς Κισούκε είναι ένας άωρος νίντζα από την επαρχία της Ισέ με αμνησία. Ταξιδεύει προς την πόλη Έντο (παλαιό όνομα του Τόκιο), αναζητώντας την επαναφορά της μνήμης του. Δυστυχώς, λόγω κάποιου απρόοπτου που έγινε σε μία αποστολή του ως νίντζα όχι μόνο τον άφησε σε αμνησία, αλλά και οι άλλοι νίντζα, μαζί τους κι ο αφέντης του, ο Γιουκινότζο Γιάγκιου (Yukinojo Yagyu), που έχει την φυλή των νίντζα Ίγκα υπό την ηγεσία του, τον θεώρησαν αποστάτη κι έδωσαν εντολή να τον κυνηγήσουν και να τον εξολοθρεύσουν. Δίχως να το γνωρίζει γίνεται άμεσα ένας μάστορας της σκοτεινής τέχνης του Ομπόρο.

Οι δύο άνωθεν ιστορίες συνδέονται, αφού τόσο οι πρωταγωνιστές, όσο και οι ανταγωνιστές συνδέονται μεταξύ τους όχι μόνο από φήμη, αλλά και από γνωριμία. Στην ιστορία, βεβαίως, εμπλέκονται και οι δαίμονες της Ιαπωνικής Μυθολογίας, όπως η Γιουζουρούχα (Yuzuruha) και η Κονγκίκου (Kongiku), οι δύο όμορφες αλεπούδες δαίμονες που φροντίζουν τους Ιζούνα και Κισούκε στην αποστολή τους προς την αλήθεια, καθώς και τα όνι, οι τένγκου, και άλλοι.
Λίγο αργότερα, κυκλοφόρησαν και τα τέσσερα DLCs που αφορούν τους εναλλακτικούς πρωταγωνιστές που συνδέονται με την κεντρική ιστορία, καθώς και οι αποκαλύψεις για το συμβάν που έγινε στην κεντρική ιστορία και των δύο κεντρικών πρωταγωνιστών. Τα τέσσερα DLCs αποτελούν από τους τέσσερεις πρωταγωνιστές της εναλλακτικής ιστορίας: Την Γάτα-Δαίμονα (Nekomata, αλλιώς Demon Cat), Τον Επαναστάτη (The Revolutionary), Το Λευκό Φίδι (The White Serpent) και το Άγριο Παιδί (The Wild Child).


Η Οκόι (Okoi) με τον αδελφό της είχε μία πολύ σημαντική αποστολή να πάει μία σημαντική τσαγιέρα στον αφέντη της επαρχίας τους. Ξαφνικά, δύο μυστηριώδεις ελεύθεροι ξιφομάχοι (ronin) στάλθηκαν για να τους δολοφονήσουν και να κλέψουν την τσαγιέρα. Η συνωμοσία αυτή στοίχισε τη ζωή όχι μόνο της πανέμορφης Οκόι και του αδελφού της, αλλά και του πατέρα τους που έκανε τελετή αυτοκτονίας (seppuku) για να διατηρήσει την τιμή της οικογένειας του. Όταν μία πολύχρωμη γάτα, η Μίκε (Miike), είδε τα παιδιά να δολοφονούνται κι έμαθε ότι ο πατέρας τους αυτοκτόνησε τιμητικά, ορκίστηκε ν' αφανίσει αυτόν και όλους όσους έχει υπό την ηγεσία του για την αποτρόπαια συνωμοσία που διέπραξαν σε βάρος αυτών που αγαπούσε πολύ. Ο όρκος της την μετέτρεψε σε Γάτα-Δαίμονα με την μορφή της πανέμορφης Οκόι.

Ο Γκόνμπε (Gonbe) ήταν ένας ταπεινός αγρότης που έχασε την γυναίκα του από τον λοιμό. Την ίδια μοίρα είχαν και άλλοι αγρότες, όσο περνούσε ο καιρός με τον φόρο ν' ανεβαίνει συνεχώς και με τον τύραννο αφέντη αυτής της επαρχίας να κλέβει όλο το ρύζι που είχαν αλέσει και μαζέψει οι αγρότες. Εξαγριωμένοι οι αγρότες αποφάσισαν να κάνουν την εξέγερση, αλλά ο δειλός γέρος αρχηγός της αγροτικής εστίας αυτής είχε αποφασίσει να τους καθησυχάσει και να πάει μαζί με τους άλλους αρχηγούς των υπόλοιπων αρχηγών των άλλων αγροτικών εστιών για να μιλήσουν με τον τύραννο αφέντη, μα το αποτέλεσμα ήταν μάταιο, τούτο στου κουφού την πόρτα βρόντηξαν και ουδείς τους εισάκουσε. Για αρχή, ο Γκόνμπε με τους φίλους του αποφάσισε να πάει να μιλήσει με τον απεσταλμένο του Σόγκουν για να μπορέσει να λύσει τα προβλήματα αυτά, μα αυτός είχε τα χέρια σταυρωμένα. Η νέα προσπάθεια τους στοίχισε τη ζωή ενός φίλου τους που προσπάθησε να παραδώσει ένα γράμμα στον ίδιο τον Σόγκουν για ν' ακούσει την κραυγή βοήθειας τους. Εξαγριωμένοι οι αγρότες αποφάσισαν ν' αποκαλύψουν και να σταματήσουν τον τύραννο αφέντη ως οι μοναδικοί επαναστάτες της αγροτικής εστίας.

Ο Αρασιμάρου (Arashimaru) είναι ένας ταλαντούχος νίντζα που αποφάσισε να δράσει μόνος του για ν' ανακαλύψει το παρελθόν του, προσπαθώντας να μάθει πως ακριβώς έγινε η δολοφονία ενός σαμουράι, και γιατί ο υιός του που είχε ορκιστεί να τον σκοτώσει μέχρις τα πέρατα της Κολάσεως τον κυνηγά. Δυστυχώς, για κακή του τύχη, έφερε τους τρεις νίντζα κυνηγούς του στην παγίδα του μέσα σ' έναν ξεχασμένο ναό. Όταν τους σκότωσε, διέλυσε το ναό αυτό, γεμίζοντας τον με σκόνη, κομμάτια πτωμάτων και αίματα. Αυτό εξαγρίωσε πολύ την Σιροχέχι (Shirohehi) που όπως λέει το όνομα της είναι το Λευκό Φίδι. Η όμορφη μελαχρινή Θεά του Φιδιού είχε αποφασίσει να τον τιμωρήσει, ρίχνοντας την κατάρα της να πεθάνει ο άωρος νίντζα σε μία βδομάδα από την ημέρα που συναντήθηκαν. Λόγω του κυνηγητού, η Σιροχέχι αποφάσισε να τον προστατεύσει μέχρις να ολοκληρώσει την τιμωρία του.

Η Ένεν Ρατζιάκι (Enen Rajyaki), η θυγατέρα του Αφέντη της Κολάσεως, του Ένμα (Enma), είναι μία μικρή όμορφη δαίμονας που έχει την δυνατότητα να μετατρέπεται σε μία έφηβη πανέμορφη κοπέλα. Η απίστευτη δύναμη της είναι το χαρακτηριστικό ενός γνωστού Ιαπωνικού παραμυθιού του Κιντάρο (Kintaro). Η αποστολή της είναι να βρει τους Θησαυρούς των Εφτά Θεών της Τύχης που είχε αρχικά χάσει. Στον διάβα της συναντά έναν ανώμαλο πρώην καλόγερο, τον Σείκιτσι (Seikichi), που κατά λάθος της έκανε πρόταση γάμου που αρχικά προοριζόταν για την Μομόχιμε. Κοκκινισμένη και ντροπιασμένη η μικρή Ρατζιάκι δέχτηκε την πρόταση γάμου του κι αποφάσισε να τον πάρει μαζί της στην αναζήτηση των θησαυρών τους. Η κωμική περιπέτεια του ζεύγους αυτού ξεκινά με την αναζήτηση των υπόλοιπων θησαυρών, αφού η Ρατζιάκι βρήκε τον θησαυρό που της δίνει την ικανότητα να παίρνει μορφή σε οποιαδήποτε ηλικία επιθυμεί. Ας πρόσεχε ο Σείκιτσι, γιατί η ομορφιά του Άγριου Παιδιού είναι θανάσιμη!


Ο κόσμος του Muramasa Rebirth απαρτίζεται αποκλειστικά απ' όλες τις παλαιές περιοχές της εποχής του Έντο. Κάθε περιοχή περιέχει κομματάκια από πολλές πίστες. Σε κάποιες περιοχές θα βρείτε τα εστιατόρια, όπου θα μπορείτε ν' αγοράσετε τα φαγητά για ν' αναζωογονήσετε τους χαρακτήρες σας. Σε όλες τις πίστες θα βρείτε και περιοχές για να σώσετε το παιχνίδι σας, καθώς και για να μιλήσετε με τον συμπρωταγωνιστή του χαρακτήρα. Αν τερματίσετε το παιχνίδι, ο συμπρωταγωνιστής θα σας δώσει τη δυνατότητα να τηλεμεταφερθείτε όπου επιθυμείτε. Σ' ελάχιστες πίστες θα συναντήσετε τις Σπηλιές του Κακού (Caves of Evil) που ο βαθμός δυσκολίας τους αναγράφεται σε κάθε Σπηλιά του Κακού, όπου χρειάζεται το επιτρεπόμενο όριο επιπέδου για να μπορείτε να ξεπεράσετε την πίστα σώοι και αβλαβείς. Τι είδους εχθροί παραμονεύουν στις Σπηλιές καλύτερα να το ανακαλύψετε μοναχοί σας.

Ο μηχανισμός παιξίματος (gameplay) είναι παρόμοιος με του Odin Sphere (PS2), αλλά με αρκετές πιο πλούσιες προσθήκες πλήκτρων που κάνει το παιχνίδι πιο προκλητικό και πιο ενδιαφέρον. Όσον αφορά τις στάσεις ή τις μεταμορφώσεις των χαρακτήρων, η Γάτα-Δαίμονας και το Άγριο Παιδί είναι οι μοναδικοί που μπορούν να μεταμορφώνονται λόγω των δαιμονικών ικανοτήτων τους. Μόνο οι κεντρικοί χαρακτήρες μπορούν ν' αλλάξουν τα όπλα τους. Ο Αρασιμάρου και ο Γκόνμπε μπορούν ν' αλλάξουν όπλα και να καλέσουν τους δαίμονες τους για να παλέψουν στο πλευρό τους.
Δυστυχώς, τα πλήκτρα L και R είναι εντελώς άχρηστα στο εν λόγω παιχνίδι, καθώς δεν προσφέρουν τίποτα το ιδιαίτερο. Ο χαρακτήρας κινείται μόνο με τον αριστερό μοχλό. Τα πλήκτρα d-Pad είναι χρήσιμα για την αλλαγή και χρήση φαρμάκων. Τα πλήκτρα των Χ, κύκλου, τετραγώνου και τριγώνου είναι κατάλληλα για το άλμα του χαρακτήρα, την ειδική επίθεση που εξαρτάται από τον τύπο του όπλου, την απλή επίθεση, καθώς και το συνδυασμό επιθέσεων του, και την αλλαγή όπλου που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να τους σκοτώσει ή να μειώσει δραματικά την υγεία των εχθρών του, αντίστοιχα. Εν συνέχεια, αν πατήσετε το πλήκτρο επιλογής (Select), θα σας εμφανίσει έναν μίνι χάρτη εν ώρα παιχνιδιού. Ο μίνι χάρτης εμφανίζεται σε δύο μορφές, οι οποίες είναι ένα κομματάκι όλης της περιοχής, και ολόκληρη η περιοχή. Μόνο ο μίνι χάρτης ολόκληρης της περιοχής μπορεί ν' απεικονιστεί με τον δεξιό μοχλό. Ο μίνι χάρτης δεν εμφανίζεται στις μάχες αφεντικών.


Αν πατήσετε το πλήκτρο έναρξης (start), θα σας βγάλει ένα μενού του παιχνιδιού που αντιστοιχεί σε μία λίστα από επιλογές που μπορείτε να διαλέξετε για την αναβάθμιση του χαρακτήρα και των όπλων του, καθώς και για τη χρήση διαφόρων φαρμάκων, φαγητών και υλικών, και την μαγειρική. Αν είστε Μαμαλάκηδες, θα σας αρέσει πολύ η συγκεκριμένη επιλογή της μαγειρικής (Cooking), καθώς θα θέλετε να μαζεύετε όλα τα συστατικά απ' όλη την Ιαπωνία που αναγράφονται στις συνταγές που θ' αγοράσετε ανά διαστήματα στη διάρκεια του παιχνιδιού. Οι συνταγές αυτές θα σας δώσουν πολλές ψυχές που θα είναι απαραίτητες για τη δημιουργία των ξιφών, καθώς και άλλων όπλων. Επίσης, είναι απαραίτητες και για την αναζωογόνηση του χαρακτήρα. Η επιλογή των αντικειμένων (Items) περιέχει διάφορα φάρμακα και πολεμικά υλικά που θα σας διευκολύνουν στην πορεία του παιχνιδιού. Η επιλογή του εξοπλισμού (Equipment) είναι εξίσου σημαντική στην εξόπλιση των όπλων και των ειδικών μπιχλιμπιδιών (δαχτυλιδιών, μενταγιόν, κρανών, κ.α.) που ενδυναμώνουν τον χαρακτήρα. Το μοναδικό μειονέκτημα είναι η ισορροπία των δυνάμεων ανάμεσα σε όλα τα όπλα βάσει των χαρακτηριστικών τους και των μπιχλιμπιδιών, οπότε καλό θα ήταν να πειραματιστείτε πάνω τους, γιατί ορισμένα από αυτά αποκλείονται λόγω κάποιων συνδυασμών εξοπλισμού ή είναι αδύναμα για την μάχη. Η επιλογή των Ικανοτήτων (Abilities) είναι παντελώς άχρηστη, εφόσον αφορά μόνο στην απεικόνιση όλων των ικανοτήτων που έχετε εξοπλιστεί από τα όπλα και τα μπιχλιμπίδια. Η επιλογή του Χάρτη (Map) απεικονίζει όλον τον κόσμο του παιχνιδιού, δηλαδή όλη την Ιαπωνία, πράγμα ελάχιστα σημαντικό που θα σας βοηθήσει στο ν' αναζητήσετε συγκεκριμένες τοποθεσίες που θέλετε να πάτε. Η επιλογή της συντόμευσης του αντικειμένου (Item Shortcut) είναι η ρύθμιση να βάζετε με τη σειρά είτε τα φάρμακα, είτε τα πολεμικά είδη στα πλήκτρα d-Pad, πράγμα που αν το επιλέξετε, τα ρυθμίζετε. Τέλος, η επιλογή της σιδηρουργίας/εκπαίδευσης (Forge/Training) είναι εκεί που κάνει το ντεμπούτο του ο διάσημος σιδεράς ξιφών, Μουραμάσα Σέιτζι (Muramasa Seiji), που είναι καταραμένος μετά θανάτου να δημιουργεί τα Δαιμονικά Ξίφη, καθώς και άλλα όπλα κατόπιν ζήτησης των χαρακτήρων του παιχνιδιού. Αυτή η επιλογή είναι πάρα πολύ σημαντική τόσο για το σενάριο του παιχνιδιού, καθώς και για την αναβάθμιση των χαρακτήρων. Οπότε, καλό θα ήταν να προετοιμαστείτε πριν από κάποια μάχη αφεντικού (boss fight). Όλες οι επιλογές, εκτός της μαγειρικής, της εκπαίδευσης, του χάρτη, των ικανοτήτων και του εξοπλισμού, είναι ενεργές εν ώρα μάχης.

Ο βαθμός δυσκολίας εξαρτάται από το επίπεδο που μεγαλώνουν οι χαρακτήρες, καθώς και τα όπλα και μαγικά που αποκτώνται έναντι ενός συγκεκριμένου ποσού ψυχών των εχθρών και των όπλων. Άλλος βαθμός δυσκολίας είναι τα δύο επίπεδα που συναντάτε στην αρχή του παιχνιδιού που λέγονται Θρύλος (Legend) και Χάος (Chaos). Ο Θρύλος είναι για όσους εξοικειώνονται πρώτη φορά στο παιχνίδι, ενώ το Χάος είναι για όσους ξέρουν άριστα το παιχνίδι. Το Χάος είναι η απόλυτη δυσκολία που θα πρέπει ν' αντιμετωπίσετε, κάνοντας συγκεκριμένες τακτικές για να νικήσετε τους εχθρούς.

Τα γραφικά είναι το ίδιο πανέμορφα, όπως ήταν τότε και το Odin Sphere του PS2. Η καλή σχεδίαση τους προέρχεται από την ίδια δημιουργό του Odin Sphere, την Vanillaware, που έδωσε ύψιστα και ρεαλιστικά δυσδιάστατα γραφικά σε αυτό το παιχνίδι. Όσοι έχουν πάρει την έκδοση OLED των PS Vita νωρίτερα θα χαρούν τα πανέμορφα γραφικά του παιχνιδιού αυτού με την προσθήκη LED χρωμάτων που δίνουν την ζωντάνια στο χρώμα τους. Ο Χιτόσι Σακιμότο (Hitoshi Sakimoto) του μουσικού στούντιου Basiscape είχε φροντίσει να δώσει ζωντάνια με τα μουσικά χέρια του, κάνοντας τους χαρακτήρες και τα τοπία πιο ζωντανά στα μάτια του παίκτη.

Κλείνοντας, το Muramasa Rebirth είναι το κατάλληλο παιχνίδι για τους σκληροπυρηνικούς φίλους των Ιαπωνικών παιχνιδιών ρόλου και δράσης, καθώς η Vanillaware φρόντισε να μην απογοητεύσει κανέναν φίλο του είδους αυτού, εξαφανίζοντας τα οποία προβλήματα συνάντησαν οι κάτοχοι του Wii. Όσοι παίξατε το Odin Sphere δοκιμάστε και το Muramasa Rebirth στο PS Vita άφοβα.
Last Edit: 3 years 3 months ago by Tanno.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum