Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Pc build 2018

Pc build 2018 4 months 3 weeks ago #1

• letsos7
  • letsos7's Avatar
  • Wishlister
Καλησπέρα σε όλους ενδιαφέρομαι για ένα gaming pc και θέλω τα φώτα σας γιατί είμαι λίγο άσχετος το μπάτλερ είναι πάνω κάτω 1000 ευρώ και θέλω να κάνω όσο μπορώ καλύτερο μηχανιμα σε αυτά τα χρήματα
The administrator has disabled public write access.

Pc build 2018 4 months 3 weeks ago #2

• Vichronic
  • Vichronic's Avatar
  • Pre-orderer
  • Thank you received: 4
Μόνο κουτί ή και οθόνη θες;

Pc build 2018 4 months 3 weeks ago #3

• letsos7
  • letsos7's Avatar
  • Wishlister
Μόνο κουτί

Pc build 2018 4 months 3 weeks ago #4

• Vichronic
  • Vichronic's Avatar
  • Pre-orderer
Τσέκαρε αυτό το build. Είναι λίγο εκτός budget βγαίνει στα 1079ευρώ. Πάντα να υπολογίζεις και 50 ευρώ μεταφορικά οπότε πάει στα 120.

Τώρα αν θες να ρίξεις την τιμή μπορείς να κάνεις τα εξής. Μπορείς να πάρεις πιο φθηνό κουτί-case αλλά η προσωπική μου άποψη είναι ότι αξίζει να δώσεις κάποια παραπάνω λεφτά σε ένα καλό κουτί γιατί μπορεί να σου μείνει και για επόμενο build. Μητρική σου έχω βάλει micro-ATX γιατί δε βρίσκω το λόγο να δώσεις παραπάνω λεφτά για ATX μητρική μιας και τα expansion slots μάλλον αχρείαστα θα σου είναι και δε νομίζω να θες να βάλεις και παραπάνω ανεμιστήρες από αυτούς που θα σου έχει το κουτί ήδη μέσα, που ακόμα και να θες λύνεται με ένα φθηνό ανταπτοράκι.

Επίσης μπορείς να κόψεις λεφτά από την RAM αν θες παίρνοντας μια φθηνή στα ίδια GB μιας και δεν παίζει μεγάλη διαφορά από RAM σε RAM. Οι AMD επεξεργαστές γενικά δουλεύουν καλύτερα με ram με υψηλότερες συχνότητες αλλά και να πάρεις κάποια με χαμηλότερη συχνότητα, η διαφορά μάλλον θα είναι αμελητέα. Επίσης θα μπορούσες να ρίξεις τη ram στα 8gb κάτι που ΔΕΝ συστήνω μιας και τα 8gb είναι τα απολύτως απαραίτητα αλλά άμα δε σε πειράζει να μείνεις για λίγο καιρό στα απαραίτητα και να κάνεις μια αναβάθμιση σε 16gb σύντομα τότε μπορείς να κάνεις κι αυτό.