Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Βοήθεια για PC upgrade

Βοήθεια για PC upgrade 7 months 4 days ago #1

• john-john.mouratidis
  • john-john.mouratidis's Avatar
  • Wishlister
Καλησπέρα σε όλους, χρειάζομαι την βοήθεια σας για να κάνω ένα upgrade την σύνθεση μου διότι έχει κλείσει περίπου 5ετία και δεν την παλεύω άλλο και δυστηχώς είμαι άσχετος με τον τομέα.

Η τωρινή σύνθεση μου έχει:
TOWER: Sharkoon (δεν θυμάμαι μοντέλο είναι πάντως είναι σε μικρές διαστάσεις)
POWER SUPPLY: LC-POWER LC9650 v2.3
CPU: AMD FX-6300
RAM: 4,00GB Single-Channel DDR3 @ 669MHz ( Θέλω να πάω στα 8 τουλάχιστον)
MOTHERBOARD: Gigabyte Technology Co. Ltd. 970A-DS3P
GRAPHICS: AMD Radeon HD 7700 Series
HARD DRIVE: 931GB TOSHIBA DT01ACA100 (ο οποίος είναι και ελαττωματικός και μου κρασάρει τον υπολογιστή ανα τακτά χρονικά διαστήματα, μου έχουν προτείνει να πάω σε ssd)

Αυτή είναι η σύνθεση μου και θέλω ένα γενέο Upgrade ώστε να μπορώ να παίζω κάποια απο τα νέα παιχνίδια ή έστω να μην κολλάει σε αυτά που έπαιζα μέχρι τώρα και να μην κρασάρει, οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη! Όσο για τα χρήματα μπορώ να διαθέσω γύρω στα 300 αλλά άμα χρειαστούν περισσότερα δεν είναι απαγορευτικό :)
Περιμένω τις απόψεις σας,
Γιάννης
Last Edit: 7 months 4 days ago by john-john.mouratidis.
The administrator has disabled public write access.

Βοήθεια για PC upgrade 7 months 4 days ago #2

• tesco
  • tesco's Avatar
  • Courier
  • Thank you received: 373
Καλησπερα Γιαννη,
Τι οθονη εχεις; Μοντελο;
Για τι χρηση μιλαμε;Παιχνδια μοναχα; Ποια παιχνιδια;
Εαν δεν παιζεις κατι απαιτητικο,μπορει να αγορασεις μεταχειρισμενη 4GB corsair vengeance με 20-25 ευρω απο το insomnia.
Να αγορασεις μια ψυχτρα με 30 ευρω,να ανεβασεις λιγο τον επεξεργαστη με ενα guide για να παρει λιγο τα πανω του.
Να αλλαξεις τροφοδοτικο με αλλα 60€ και να αγορασεις μια καρτα σαν την 1050ti με αλλα 160€ και ναβαλεις και εναν SSD με αλλα 100€.