Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Αναφορά για το κατάστημα TechSupport και Συνήγορος

Αναφορά για το κατάστημα TechSupport και Συνήγορος 2 months 5 days ago #1

  • Tantalord
  • Tantalord's Avatar
  • Offline
  • Wishlister
  • Posts: 1
Παιδιά στα 15+ χρόνια που αγοράζω προιόντα τεχνολογίας για αναβαθμίσεις κτλ, πραγματικά αυτό που βίωσα τον προηγούμενο Νοέμβρη μου είναι πρωτοφανές. Καταρχάς λόγω Black Friday μπήκα στη διαδικασία να φτιάξω ένα desktop καθώς πάλευα με laptop 4ετιας. Λοιπον παίρνω κάποια προιόντα από διάφορα μαγαζιά, και επιλέγω 2-3 πραγματάκια από το TechSupport που βρίσκεται στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης 389.

Όλα οκ έρχονται,και από δικό μου λάθος παραγγειλα κουτί με m-ATX μητρική. Το βλέπω ότι δεν μου κάνει και επικοινωνώ εντός μίας ώρας με το κατάστημα για να αναφέρω ότι θέλω να το επιστρέψω. Εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς. Η κοπέλα με ενημερώνει ότι δεν δέχονται επιστροφές σε προιόντα που έχουν ανοιχθεί η συσκευασία. Καλά της λέω δεν χρησιμοποιήθηκε στη ζελατίνα του είναι με όλα τα παρελκόμενα. Μου λέει έχουμε εντολή από τον προιστάμενο να μην τα περνουμε πίσω...Απορώ με αυτά που ακούω...Ζητάω να επικοινωνήσω με τον ίδιο για να του εξηγήσω το γεγονός. Με τα πολλά δεν με βρήκε στο κινητό και είχα δώσει του σπιτιού στο οποίο πήρε και το σηκώνει ο πατέρας μου. Εξαλλος αυτός λέει δεν δεχομαστε επιστροφές και ενας σαματας από τον τύπο να βαράει κόκκινα με φώνες ότι "τι θα κάνω εγω το κουτί" , "δεν μπορώ να το πουλήσω αν έχει ανοιχθεί", "και να το φέρετε πίσω δεν θα το πάρουμε". Ξεφυγε η κατάσταση... Προσπάθησα επανειλήμενα να το βρώ και προσωπικά ο ίδιος αλλά οι γραμματείς μπλοκάραν κάθε επικοινωνία περαιτέρω.

Ξεκινάω λοιπόν και παίρνω το Συνήγορο του Καταναλωτή για τα δικαιώματα μου και ενημερώνομαι ότι έχω δικαίωμα Υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Κάνω αίτηση στο κατάστημα,καμία απάντηση ουτε με email, και κάνω καταγγελία ενώ παράλληλα βάζω και αγγελιά για πώληση. Τουλάχιστον να πάρω ένα ποσό αφού το Case είναι ολοκαίνουργιο.

Περνάνε οι εβδομάδες, έρχονται οι επιστολές σε μένα και στο TechSupport, καμία απάντηση στον Φορέα η εταιρεία. Φθάνουν τέλη Φεβρουαρίου και ενημερώνονται σχετικά με τον ισχύοντα Νόμο και οτί αυτά που λένε είναι αντιφατικά και καλύπτομαι νομικά και μετα από 2-3 επιστολές ακόμα με τις διορίες που έπαιρναν για να δώσουν απάντηση περναγαν συνεχώς,στην πρώτη προειδοποίηση απαντούν τέλη Απριλιου να επιστρέψω το κουτί να το έλεγξουν για να κλέισει η υπόθεση. Δεν ήμουν και τόσο αισιόδοξος και επιστρέφω το κουτί 02/05/2018 για έλεγχο. Με τα πολλά τηλεφωνήματα και με τον τεχνικό εξαφανισμένο( Σε ανάλογες αναφορές στο skroutz.gr # t-support και το google/ reviews # t-support το κατάστημα έχει κάκιστες κριτικές έως εξωφρενικές από εξυπηρέτηση) κατάφέρνω να με πάρουν τηλέφωνο για να μου πουν για τον έλεγχο. Μιλάω με την κοπέλα μου λέει μπορούμε να σου επιστρέψουμε σχεδόν το μισό ποσό της αγοράς γιατί ανοίχθηκε η κούτα. Το προιόν ολοκαίνουργιο, η νομοθεσία αναφέρει στις ηλεκτρονικές αγορές ότι ο καταναλωτής φυσίκά έχει δικαίωμα να ελέγξει το προιον για τα χαρακτηριστικά του...και το κατάστημα στους όρους χρήσης παράβαίνει τη νομοθεσία και η υπάλληλος μου λέει η νομοθεσία έτσι ορίζει για την αξία.

Ευτυχώς μετά την πρώτη προειδοποίηση, επιβάλλονται Διοικητικά πρόστιμα σε μη συμμόρφωση και σε υποτροπή καμπάνες μεγάλες. Απλά αυτό είναι χρονοβόρο αλλά έχω πολύ καλή αντιμετώπιση και επικοινωνία με το Συνήγορο του Καταναλωτή. Επικοινώνησα και με μερικούς άλλους που είχαν εμπειρία με το κατάστημα και οι ιστορίες είναι δεκαετίας 1990" - 2000" που πηγαίναμε Στουρνάρη και σε κάτι συνοικιακά που τότε τα προιόντα ήταν και ποιο επιρρεπείς στις βλάβες.

Παιδιά μακρύα από το εν λόγω κατάστημα,που ποιο πολύ σαν βιτρίνα πολυτελείας μου κάνει με μία αποθήκη και 2-3 κοπελίτσες στην υποδοχή για ξεκάρφωμα. Υπεύθυνοι και τεχνικοί γιοκ.
Last Edit: 2 months 5 days ago by Tantalord.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum