Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Τη συμβουλή σας !

Τη συμβουλή σας ! 3 years 1 month ago #1

  • John Q
  • John Q's Avatar
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Ερευνητής-Εφευρέτης
  • Posts: 27
  • Thank you received: 1
Ακούστε, είχα ένα μικρό μπέρδεμα με γνωστή εταιρία τηλεπικοινωνιών, η οποία ενώ δεν είχα συμφωνήσει στο πρόγραμμά της μου έστειλε τον λογαριασμό του πακέτου. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή : Ο υπάλληλος της εταιρίας με πήρε τηλέφωνο ζήτησε τα στοιχεία μου και άρχισε να μου αναλύει το πρόγραμμά του.
Οταν έφτασε στο σημείο "...οφείλω να σας ενημερώσω ότι η συνομιλία μας καταγράφεται" , εγώ είπα " περιμένετε, δηλαδή αν συμφωνήσω τώρα σημαίνει ότι συμφωνώ στο πρόγραμμα ; " αυτός μου είπε " ναι κύριε Μαρινάκη νομίζω ότι καταλάβατε " και εγώ του απάντησα " ααα τότε δεν συμφωνώ, νόμιζα ότι απλά με ενημερώνατε " αυτός μου είπε " είστε σίγουρος είναι μεγάλη ευκαιρία δεν πρέπει να την χάσουμε " και εγώ του είπα " όχι δεν συμφωνώ θέλω να κοιτάξω και άλλα προγράμματα και θα αποφασίσω μετά".
Αυτή ήταν η συνομιλία κατά λέξη και ο συγκεκριμένος επικοινώνησε μαζί μου την επόμενη μέρα, για να με πείσει, αλλά του αποκρίθηκα αρνητικά.
Και τώρα έχω αυτόν τον λογαριασμό του οποίου μάλιστα καλούμαι να πληρώσω το πάγιο (39,15 ευρό) και το ποσό το προγράμματος (0,00 ευρό), το οποίο είναι 100ΜΒ για ίντερνετ (ούτε σ' αυτό συμφώνησα).
Ζητώ λοιπόν την βοήθειά σας. Δεν ξέρω πόσο κοινό είναι ή σπάνιο να συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά εάν ξέρετε παρόμοια περιστατικά και το τι έγινε σ' αυτά θα ήθελα να το ξέρω.
Επίσης μπορώ να κινηθώ νομικά ; θα βγάλω άκρη ;

Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί.
Θα ήθελα να θέλω ό,τι θέλω, αλλά πραγματικά θέλω ό,τι θα ήθελα ;
Last Edit: 3 years 1 month ago by John Q.
The administrator has disabled public write access.

Τη συμβουλή σας ! 3 years 1 month ago #2

  • MADnJIM
  • MADnJIM's Avatar
  • Offline
  • Unpacker
  • Ζαλίζομαι... Σταματήστε τον κόσμο να κατέβω...
  • Posts: 2275
  • Thank you received: 522
Μαγκιά ο υπάλληλος για να συμπληρώσει στόχους!

Φίλε μου, πήγαινε μια βόλτα σε ένα κατάστημα της εν λόγω εταιρίας, και εξήγησέ τους ότι ουδέποτε υπέγραψες κάποιο συμβόλαιο ή κάποια αλλαγή συμβολαίου μαζί τους. Απαίτησε, είναι υποχρεωμένοι να ακυρώσουν οτιδήποτε βγήκε αυθαίρετα στο όνομά σου χωρίς την έγγραφη-ενυπόγραφη συγκατάθεσή σου, αλλιώς έχουν σοβαρές νομικές κυρώσεις. Φαντάζομαι πως θα προσπαθήσουν να σε πείσουν ότι το έχεις δεχτεί, αλλά συμβόλαιο προφορικά δεν υφίσταται ποτέ. Όπως και να 'χει, πρώτο βήμα σου πρέπει να είναι μια επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα ώστε να τα πείτε από κοντά και να είσαι παρών στον έλεγχο που θα γίνει επιτόπου στο προφίλ σου στους υπολογιστές τους.

Γι' αυτό σε κάτι τέτοιες ενημερώσεις τηλεφωνικές τους πετάμε ένα "δεν ενδιαφέρομαι" και τους κλείνουμε το τηλέφωνο στα μούτρα...
The administrator has disabled public write access.

Τη συμβουλή σας ! 3 years 1 month ago #3

  • John Q
  • John Q's Avatar
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Ερευνητής-Εφευρέτης
  • Posts: 27
  • Thank you received: 1
Ναι και εγώ αυτό σκόπευα να κάνω, απλά ήθελα να ενημερωθώ για προγράμματα γιατί έψαχνα καλές προσφορές, αλλά όχι και να πληρώσω κάτι που δεν έχω συμφωνήσει.
Ετσι και αλλιώς θα πάω σήμερα να το ξεκαθαρίσω.
Θα ήθελα να θέλω ό,τι θέλω, αλλά πραγματικά θέλω ό,τι θα ήθελα ;
The administrator has disabled public write access.

Τη συμβουλή σας ! 3 years 1 month ago #4

  • DePalouk
  • DePalouk's Avatar
  • Offline
  • Packer
  • Κοντοσούβλι Enthusiast
  • Posts: 545
  • Thank you received: 84
MADnJIM wrote:
αλλά συμβόλαιο προφορικά δεν υφίσταται ποτέ.
Ούτε αν φιλήσεις σταυρό;

Και εγώ σου προτείνω να περάσεις από ένα κατάστημα να το ξεκαθαρίσεις, αν δεν βρεις άκρη (που δεν νομίζω, απλά ίσως χρειαστεί να φώναξεις και λίγο γιατί μόνο έτσι ιδρώνει το αυτί μερικών) συνήγορο του καταναλωτή.
The administrator has disabled public write access.

Τη συμβουλή σας ! 3 years 1 month ago #5

  • Captain_Zaraki
  • Captain_Zaraki's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • "Aah, you were at my side, all along..."
  • Posts: 18148
  • Thank you received: 2025
Μου ειχε τυχει κατι παρομοιο.
Αμα αρνηθεις οτι συμφωνησες με το πακετο και αυτοι ακομα λενε τα δικα τους, ζητα την "αποδειξη" που εχουνε οτι συμφωνησες.
Εγω ειχα παθει κατι τετοιο με το σταθερο και λεγανε οτι τους ζητησα να μου στειλουν τεχνικο για να το φτιαξει (wtf?).Οχι μονο αυτο αλλα ο τεχνικος συμφωνα με αυτους ηρθε κιολας στο σπιτι μου και εφτιαξε το σταθερο :silly:(Κατι το οποιο φυσικα δεν εγινε ποτε! :lol:).
Last Edit: 3 years 1 month ago by Captain_Zaraki.
The administrator has disabled public write access.

Τη συμβουλή σας ! 3 years 1 month ago #6

  • John Q
  • John Q's Avatar
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Ερευνητής-Εφευρέτης
  • Posts: 27
  • Thank you received: 1
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τη βοήθειά σας θα πράξω δεόντως.
Θα ήθελα να θέλω ό,τι θέλω, αλλά πραγματικά θέλω ό,τι θα ήθελα ;
The administrator has disabled public write access.

Τη συμβουλή σας ! 3 years 1 month ago #7

  • John Q
  • John Q's Avatar
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Ερευνητής-Εφευρέτης
  • Posts: 27
  • Thank you received: 1
Τελικά νομίζω πως έβγαλα άκρη παιδιά, ο υπάλληλος έλεγξε τα στοιχεία μου και μου είπε ότι ο λογαριασμός δεν ισχύει γιατί ενεργοποιήθηκε και ακυρώθηκε την ίδια μέρα. Απλά μου έστειλαν το λογαριασμό γιατί ήταν στο όνομά μου, λέει.
Επίσης μου έδωσαν και έναν πενταψήφιο αριθμό για να ζητήσω περισσότερες πληροφορίες, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται, εφόσον μου ξεκαθάρισαν ότι ακυρώθηκε.
Παρόλα αυτά εγώ θα πάρω για να βεβαιωθώ.

Σας ευχαριστώ για την βοήθειά σας.
Θα ήθελα να θέλω ό,τι θέλω, αλλά πραγματικά θέλω ό,τι θα ήθελα ;
The administrator has disabled public write access.

Τη συμβουλή σας ! 3 years 1 month ago #8

  • Hechmanic369
  • Hechmanic369's Avatar
  • Offline
  • Unpacker
  • CATCH-A-RIIIIDE!!!
  • Posts: 2473
  • Thank you received: 449
John Q wrote:
Τελικά νομίζω πως έβγαλα άκρη παιδιά, ο υπάλληλος έλεγξε τα στοιχεία μου και μου είπε ότι ο λογαριασμός δεν ισχύει γιατί ενεργοποιήθηκε και ακυρώθηκε την ίδια μέρα. Απλά μου έστειλαν το λογαριασμό γιατί ήταν στο όνομά μου, λέει.
Επίσης μου έδωσαν και έναν πενταψήφιο αριθμό για να ζητήσω περισσότερες πληροφορίες, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται, εφόσον μου ξεκαθάρισαν ότι ακυρώθηκε.
Παρόλα αυτά εγώ θα πάρω για να βεβαιωθώ.

Σας ευχαριστώ για την βοήθειά σας.

Χαχαχα θεουλης ο υπαλληλος που το εκανε παντως. Μας αγχωσε χωρις λογο ο μαλ.... !!! :lol::lol::lol:
The administrator has disabled public write access.

Τη συμβουλή σας ! 3 years 1 month ago #9

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • Posts: 25136
  • Thank you received: 2249
John Q wrote:
Τελικά νομίζω πως έβγαλα άκρη παιδιά, ο υπάλληλος έλεγξε τα στοιχεία μου και μου είπε ότι ο λογαριασμός δεν ισχύει γιατί ενεργοποιήθηκε και ακυρώθηκε την ίδια μέρα. Απλά μου έστειλαν το λογαριασμό γιατί ήταν στο όνομά μου, λέει.
Επίσης μου έδωσαν και έναν πενταψήφιο αριθμό για να ζητήσω περισσότερες πληροφορίες, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται, εφόσον μου ξεκαθάρισαν ότι ακυρώθηκε.
Παρόλα αυτά εγώ θα πάρω για να βεβαιωθώ.

Σας ευχαριστώ για την βοήθειά σας.

Λολ ..Ότι να νε κι αυτοί!!!!
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum