Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας!

Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 4 weeks ago #1

  • megathemiis
  • megathemiis's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Trust Me, I'm an "Engineer"
  • Posts: 1050
  • Thank you received: 1344
Καλησπέρα σε όλους! Όπως πολύ καλά γνωρίζετε οι νέου τύπου Framerate εκπομπές βρίσκονται προ των πυλών. Θα μάθετε περισσότερα πολύ σύντομα, αλλά μέχρι τότε θέλουμε την βοήθεια σας.
Θέλουμε να κάνετε ερωτήσεις σχετικές με το gaming, τις ταινίες και τις σειρές.

Π.χ. από απλές ερωτήσεις όπως ποιο είναι το αγαπημένο σας παιχνίδι ή ποια είναι η γνώμη σας για την Χ ταινία, μέχρι και πιο σύνθετες και πολύπλοκες ερωτήσεις που αφορούν πάντα το gaming, τον κινηματόγραφο ή τις τηλεοπτικές σειρές.

Περιμένουμε τις ερωτήσεις σας!
Last Edit: 6 months 4 weeks ago by megathemiis.
The administrator has disabled public write access.

Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 3 weeks ago #2

  • MindCrusherXx
  • MindCrusherXx's Avatar
  • Offline
  • Packer
  • Θοδωρής, Games, Movies, Music, Wanderlust.
  • Posts: 643
  • Thank you received: 91
Ταινίες
  • Με αφορμή την "ανακοίνωση" του Joaquin Phoenix ως μελλοντικό Joker, ποιες είναι οι αγαπημένες σας ερμηνείες του και ποια η άποψή σας για τις προοπτικές αυτού του cast?
  • Μία λίστα με τους αγαπημένους σας σκηνοθέτες και την αγαπημένη σας ταινία του καθενός.
  • Λίστα με τις αγαπημένες σας ερμηνείες ηθοποιών.
  • (όχι και πολύ συγκεκριμένο) Αγαπημένη ταινία ανά κατηγορία (?) Ποιος θα θέσει τις κατηγορίες?
  • Ποιοι είναι για εσάς οι πιο καλογραμμένοι χαρακτήρες ταινιών
  • Λίστα με αγαπημένα soundtracks ταινιών.
  • Ποια είναι η μία ταινία που θα διαλέγατε από όλες, την οποία θα θέλατε να ξαναδείτε για πρώτη φορά?

  • Δεν ξέρω αν είναι εκτός θέματος, αλλά θα ήθελα και μία λίστα με αγαπημένα βιβλία του καθενός.
    Last Edit: 6 months 3 weeks ago by MindCrusherXx.
    The administrator has disabled public write access.

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 3 weeks ago #3

    • StrikeX
    • StrikeX's Avatar
    • Offline
    • Unboxholic
    • Posts: 6460
    • Thank you received: 974
    Εγω με την σειρα μου θελω να ρωτησω τα εξης.
    Παιχνιδια
    Θα θελατε να δειτε ενα νεο ip και αν ναι πως θα θελατε να ειναι το συγκεκριμενο παιχνιδι. Τι το ξεχωριστο θα θελατε να εχει απο ολα τα υπολοιπα που υπαρχουν τωρα στην αγορα θα θελατε να ειναι sigle η multiplayer τι μηχανισμους θα θελατε. Ολοι μας εχουμε πει ααα θα ηθελα ενα παιχνιδι σαν αυτο αλλα να ειναι ετσι και ετσι η να ειναι σε αυτη την εποχη κλπ.

    Ταινιες
    Τι εχει γινει με τις ταινιες τρομου/θριλερ γιατι ολα βγαινουν τοσο μετρια και προβλεψιμα. Γιατι εχουν βασιστει ολα σε μια συνταγη πχ jumpscare και δεν χτιζουν μια ατμοσφαιρα.

    Αυτα για την ωρα απο εμενα. :cheer:
    The administrator has disabled public write access.

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 3 weeks ago #4

    • KosD
    • KosD's Avatar
    • Offline
    • Package receiver
    • "I've seen things you people wouldn't believe"
    • Posts: 1731
    • Thank you received: 445
    Οι καταναλωτές, ειδικά τα τελευταία χρόνια, ζητάνε όλο και καλύτερο τεχνικό τομέα. Πολύς κόσμος πλέον ασχολείται περισσότερο με το πόσο καλά φαίνεται ένα παιχνίδι παρά με το πόσο καλά παίζεται ένα παιχνίδι.
    Αυτή η μεγάλη ζήτηση για γραφικά, αναλύσεις και frames έχει αναγκάσει τις εταιρίες να στέψουν την προσοχή τους σε αυτούς τους τομείς και πολλές φορές να παραμελούν άλλους σημαντικότερους τομείς όπως η ιστορία και το gameplay.
    Όσο τα καλύτερα γραφικά συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν τον κόσμο (και να αποτελούν κριτήριο αγοράς), τόσο και το φαινόμενο αυτό θα συνεχίζεται.

    Όταν η gaming βιομηχανία καταφέρει να "τερματίσει" τον οπτικό τομέα και τα γραφικά δεν αποτελούν πλέον κριτήριο αγοράς, πιστεύετε ότι η βιομηχανία θα αρχίσει να κοιτάει περισσότερο τους σημαντικότερους τομείς των βιντεοπαιχνιδιών (ιστορία, gameplay κλπ.) ;
    Όταν τα παιχνίδια μπορέσουν να απαλλαχθούν από αυτό το "εμπόδιο" των γραφικών, πιστεύετε ότι το μέσο θα μπορέσει εξελιχθεί πραγματικά και να μας δείξει το τι μπορεί να κάνει;
    Όταν σταματήσουμε να μιλάμε για αναλύσεις και αρχίσουμε να μιλάμε για εμπειρίες, θα καταλάβει ο κόσμος την δύναμη του μέσου;
    Θα αναγνωριστεί τότε το μέσο ως "τέχνη";
    The administrator has disabled public write access.
    The following user(s) said Thank You: MiltKal11

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 3 weeks ago #5

    • KosD
    • KosD's Avatar
    • Offline
    • Package receiver
    • "I've seen things you people wouldn't believe"
    • Posts: 1731
    • Thank you received: 445
    Πολλά AAA παιχνίδια αναλώνουν μεγάλο κομμάτι των πόρων τους στον τεχνικό τομέα με αποτέλεσμα να δημιουργούν οπτικά πανέμορφες αλλά κενές σε περιεχόμενο εμπειρίες.
    Η indie σκηνή από την άλλη, δεν έχει την δύναμη να ανταγωνιστεί τα ΑΑΑ παιχνίδια στον τεχνικό τομέα με αποτέλεσμα οι δημιουργοί τους να εστιάζουν τις δυνάμεις τους στο να φτιάξουν γεμάτες και φρέσκες εμπειρίες, είτε αυτό θα είναι καλή ιστορία, είτε έξυπνοι μηχανισμοί και διασκεδαστικό gameplay.

    Από την μια έχουμε τα AAA ως "δύναμη" και από την άλλη τα indies ως "δημιουργικότητα".

    Αν και υπάρχουν πολλά indie παιχνίδια που κάνουν καλές πωλήσεις, δεν έχουμε δει πολλές indie ομάδες που μετά από μια επιτυχία τους να προσπαθούν κάτι μεγαλύτερο, κάτι πιο κοντά στο επίπεδο των AAA.
    Κάτι σαν το Hellblade που στο presentation έμοιαζε με ένα AAA αλλά είχε την φρεσκάδα και την δημιουργικότητα που συναντάμε κυρίως σε μικρά indies.

    Γιατί πιστεύετε ότι πολλοί indie developers δεν κάνουν αυτό το "βήμα" μπροστά;
    Θα μικρύνει ποτέ η ψαλίδα ανάμεσα σε indies και AAA; με περισσότερα παιχνίδια να βρίσκονται κάπου στην μέση συνδυάζοντας τα καλά στοιχεία και των δύο
    Πως μπορεί να γίνει αυτό; Πως μπορεί μια indie ομάδα να γίνει ΑΑΑ; και μια ΑΑΑ να γίνει indie;

    Υ.Γ. indie με την έννοια που οι περισσότεροι έχουν στο μυαλό τους ως δημιουργικά και ταυτόχρονα μικρά παιχνίδια και όχι ως παιχνίδια που απλά δεν έχουν publisher.
    (πχ. κανείς δεν λέει το Witcher 3 indie παιχνίδι αν και θεωρητικά είναι)
    Last Edit: 6 months 3 weeks ago by KosD.
    The administrator has disabled public write access.
    The following user(s) said Thank You: MiltKal11

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 3 weeks ago #6

    • EminemUH
    • EminemUH's Avatar
    • Offline
    • Storekeeper
    • ''I'm no hero. Never was, Never will be.''
    • Posts: 411
    • Thank you received: 72
    Καλη αρχη στα νεα Framerate !

    Ποια θεωρείτε τα παιχνίδια με το καλύτερο σενάριο, πλοκή, αφήγηση ? Ποίο είναι για τον καθένα σας το πιο ολοκληρωμένο παιχνίδι που έχει παίξει ? (Οχι απαραίτητα το καλύτερο, το πιο τέλεια εκτελεσμένο σε όλους του τους τομείς)

    Ποιά είναι η γνώμη σας για το κράξιμο που δέχθηκαν παιχνίδια όπως το The Last Of Us 2, Detroit : Become Human λόγω των σκηνών των trailers τους? Προσωπικά παιζοντας πρόσφατα το Hellblade σχημάτισα την άποψη πως πολλοί developers διστάζουν να θίξουν ευαίσθητα θέματα καθώς φοβούνται την λογοκρισία, σε αντίθεση με την Ninja Theory, λόγος ο οποίος την ώθησε στο να μην βασιστεί σε publishers που ενδεχομένως θα αντιδρούσαν.(ισως αμφέβαλλαν για τις πωλήσεις του επίσης αφού σαφώς δεν είναι mainstream παιχνίδι) Θεωρώ πως η υπερβολική λογοκρισία εμποδίζει τους δημιουργούς και κατ'επεκταση τα video games τα οποία προσπαθούν να προσεγγίσουν πιο ώριμες και σοβαρές θεματολογίες να περάσουν στο επόμενο στάδιο προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες. Δεν μπορείς να δένεις τα χέρια των δημιουργών που έχουν ένα όραμα.

    Τι πιστεύετε οτι λείπει απο τα open world games τα οποία παραμένουν σχετικά στάσιμα και με παρόμοια δομή ? (Η έλλειψη πολλών διαφορετικών δραστηριοτήτων ? Το level design ? Η ζωντάνια ? Η έλλειψη εμπνευσμένων quest ? )

    Επίσης, παλιά είχατε αναφέρει πως ίσως κάνατε κάποια αφιερώματα για ορισμένα ιδιαίτερα video games. (Οπως περιπου κάνατε στο video review του Shadow Of The Colossus) Το σκέφτεστε ακομα ? Θα σας άρεσε σαν ιδέα να φτιάχνατε κάποιες λίστες με τα κορυφαία παιχνιδια στην κατηγορία τους ? (Π.χ. καλύτερα Survival Horror, καλυτερα indies, πιο ατμοσφαιρικά κ.α.) Ξερω πως έχετε πολλά στο πρόγραμμα αλλά ενα βιντεακι το μηνα π.χ. σε χαλαρο υφος ισως βολευε :P

    Αυτά και απο μενα, keep it up.
    Last Edit: 6 months 3 weeks ago by EminemUH.
    The administrator has disabled public write access.

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 3 weeks ago #7

    • MindCrusherXx
    • MindCrusherXx's Avatar
    • Offline
    • Packer
    • Θοδωρής, Games, Movies, Music, Wanderlust.
    • Posts: 643
    • Thank you received: 91
    Καταρχήν θέλω να πω ότι μου άρεσε το νέο format των Framerate και το προτιμάω γιατί είναι πιο πρακτικό για εμένα που τα περισσότερα δεν τα έβλεπα live και ψάχνω χρόνο στη διάρκεια της ημέρας να το σφηνώσω κάπου.
    Βλέποντας το καινούριο επεισόδιο άκουσα τον Πρόεδρο να αναφέρεται στο The Master. Επειδή είδα πρόσφατα την ταινία και γενικά συμφωνώ στις περισσότερες απόψεις που έχει για ταινίες, θα με ενδιέφερε αν μπορούσε να κάνει μία γραπτή (ή προφορική στο επόμενο επεισόδιο) ανάλυση της δικής του σκοπιάς όσον αφορά την ταινία και να συγκρίνω τη δική μου ανάλυση με τη δική του.
    The administrator has disabled public write access.

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 2 weeks ago #8

    • MiltKal11
    • MiltKal11's Avatar
    • Offline
    • Unpacker
    • Our eyes are yet to open.
    • Posts: 2005
    • Thank you received: 482
    KosD wrote:
    Πολλά AAA παιχνίδια αναλώνουν μεγάλο κομμάτι των πόρων τους στον τεχνικό τομέα με αποτέλεσμα να δημιουργούν οπτικά πανέμορφες αλλά κενές σε περιεχόμενο εμπειρίες.
    Η indie σκηνή από την άλλη, δεν έχει την δύναμη να ανταγωνιστεί τα ΑΑΑ παιχνίδια στον τεχνικό τομέα με αποτέλεσμα οι δημιουργοί τους να εστιάζουν τις δυνάμεις τους στο να φτιάξουν γεμάτες και φρέσκες εμπειρίες, είτε αυτό θα είναι καλή ιστορία, είτε έξυπνοι μηχανισμοί και διασκεδαστικό gameplay.

    Από την μια έχουμε τα AAA ως "δύναμη" και από την άλλη τα indies ως "δημιουργικότητα".

    Αν και υπάρχουν πολλά indie παιχνίδια που κάνουν καλές πωλήσεις, δεν έχουμε δει πολλές indie ομάδες που μετά από μια επιτυχία τους να προσπαθούν κάτι μεγαλύτερο, κάτι πιο κοντά στο επίπεδο των AAA.
    Κάτι σαν το Hellblade που στο presentation έμοιαζε με ένα AAA αλλά είχε την φρεσκάδα και την δημιουργικότητα που συναντάμε κυρίως σε μικρά indies.

    Γιατί πιστεύετε ότι πολλοί indie developers δεν κάνουν αυτό το "βήμα" μπροστά;
    Θα μικρύνει ποτέ η ψαλίδα ανάμεσα σε indies και AAA; με περισσότερα παιχνίδια να βρίσκονται κάπου στην μέση συνδυάζοντας τα καλά στοιχεία και των δύο
    Πως μπορεί να γίνει αυτό; Πως μπορεί μια indie ομάδα να γίνει ΑΑΑ; και μια ΑΑΑ να γίνει indie;

    Υ.Γ. indie με την έννοια που οι περισσότεροι έχουν στο μυαλό τους ως δημιουργικά και ταυτόχρονα μικρά παιχνίδια και όχι ως παιχνίδια που απλά δεν έχουν publisher.
    (πχ. κανείς δεν λέει το Witcher 3 indie παιχνίδι αν και θεωρητικά είναι)

    Να προσθέσω και γω κάτι σε αυτά που γράφει ο Γιάννης.
    Τον τελευταίο καιρό "εμφανίζονται" όλο και πιο πολύ τα indies. Αυτό νομίζετε πως συμβαίνει επειδή τα ΑΑΑ δεν καλύπτουν τις "ανάγκες" των gamers και αυτοί στρέφονται σε όλο και περισσότερο (και) σε αυτά ή για κάποιον άλλο λόγο;

    ΥΓ. Έχει δει κάποιος από εσάς το Peaky Blinders; Αν ναι, ποια είναι η άποψη του για την σειρά;
    The administrator has disabled public write access.

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 5 days ago #9

    • KosD
    • KosD's Avatar
    • Offline
    • Package receiver
    • "I've seen things you people wouldn't believe"
    • Posts: 1731
    • Thank you received: 445
    Ποιο είναι το πρώτο παιχνίδι που σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τις παρακάτω λέξεις:

    (ένα παιχνίδι για κάθε μια λέξη)

    ατμόσφαιρα
    φόβος
    μοναξιά
    μυστήριο
    προβληματισμός
    εξερεύνηση
    διασκέδαση
    Last Edit: 6 months 5 days ago by KosD.
    The administrator has disabled public write access.

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 2 days ago #10

    • Anthony1989
    • Anthony1989's Avatar
    • Offline
    • Wishlister
    • Posts: 2
    Πιστεύετε πως εμείς οι παλιότεροι ζήσαμε τη ''χρυσή'' εποχή του gaming και πως δυστυχώς η βιομηχανία έχει πάρει την κατρακύλα (microtransactions, remasters, remakes, ports, κακά ή επαναλαμβανόμενα sequels, ανούσια open world games κ.τ.λ.), με ελάχιστες πλέον εξαιρέσεις; Ποια η γνώμη σας για την τρέχουσα κατάσταση και το μέλλον του αγαπημένου μας χόμπυ;
    The administrator has disabled public write access.

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 1 day ago #11

    • kakos likos
    • kakos likos's Avatar
    • Offline
    • Wishlister
    • Posts: 1
    Καλησπέρα σας. η ερώτηση μου είναι η εξής: υπάρχει περίπτωση να δούμε το mgs 4 στο ps4 ; σε remastered ίσως ή σε κάποια άλλη έκδοση; σας ευχαριστώ.

    Συγχαρητήρια για το όλο project που έχετε φτίαξει , από το site μέχρι και τα framerate.
    The administrator has disabled public write access.

    Framerate Q&A - Δώστε μας τις ερωτήσεις σας! 6 months 23 hours ago #12

    • Alex681
    • Alex681's Avatar
    • Offline
    • Payment receiver
    • War has changed.
    • Posts: 196
    • Thank you received: 37
    Ποια είναι η άποψη σας για τα λεγόμενα "Walking Simulators";
    Παιχνίδια όπως το Journey,το Gone Home,το Night in the Woods,το Abzu κλπ.Παιχνίδια που δεν έχουν περίπλοκους(ή καθόλου)μηχανισμούς και βασίζονται μόνο στην ιστορία τα visuals,και την μουσική.
    Θεωρείται οτι είναι εμπειρίες που μπορούν να συγκριθούν με άλλα ""κανονικά"" παιχνίδια;

    P.S.:Προσοχή δεν αναφέρομαι σε παιχνίδια όπως αυτά του Ueda,που έχουν μινιμαλιστικούς ή λίγους μηχανισμούς.
    The administrator has disabled public write access.
    • Page:
    • 1
    • 2
    Powered by Kunena Forum