Όλες οι πρώτες πληροφορίες για το God of War του PS4 

Το σκανδιναβικό σκηνικό, το gameplay, τον Kratos και τον γιο του

Όλες οι πρώτες πληροφορίες για το God of War του PS4

Στα πλαίσια του ζωντανού Ε3 livstream του PlayStation, ο creative director του Santa Monica Studio, Cory Balrog, μίλησε για τη νέα κατεύθυνση που παίρνει η σειρά God of War, με τον επερχόμενο ομώνυμο τίτλο. Αρχικά, ένας νέος voice actor ενσαρκώνει τον ωριμότερο και μουσάτο Kratos, ο Christopher Judge, που έχει παίξει στη σειρά Stargate και ήταν παρευρισκόμενος στη συνέντευξη. Όπως εξήγησε ο Balrog, δεν πρόκειται για ένα reboot και ούτε μια νέα αφήγηση της αρχικής ιστορίας. Αντίθετα, ήθελε "να δώσει νέα πνοή στο gameplay, να δώσει στους παίκτες μια διαφορετική προοπτική και μια νέα πιο άμεση εμπειρία, ενώ θα εμβαθύνουν περισσότερο στο συναισθηματικό ταξίδι του Kratos για να εξερευνήσουν το συγκλονιστικό δράμα που ξεδιπλώνεται, όταν ένας αθάνατος ημίθεος παίρνει την απόφαση να αλλάξει."

Ακολουθούν οι πληροφορίες που ξέρουμε μέχρι στιγμής για το νέο God of War, μεταφρασμένες από εμάς. 

  • Την μουσική του παιχνιδιού ανέλαβε ο Bear McReary, γνωστός για την μουσική του The Walking Dead. 
  • Η ομάδα αποφάσισε να ξηλώσει όλο το παιχνίδι και να ξαναφτιάξει από το μηδέν το franchise. Ήθελαν να βρουν όλα τα πράγματα που δούλευαν και να τα κρατήσουν, αλλά να αλλάξουν όλα όσα δεν ταίριαζαν με το όραμα μιας πιο ενδόμυχης στιγμής στη ζωή του Kratos.
  • Προτάθηκαν αρκετές διαφορετικές μυθολογίες για αρκετό καιρό. Το setting που επέλεξαν δεν είναι τελικά η εποχή των vikings, αλλά η εποχή όπου, σύμφωνα με τους vikings, οι θεοί ζούσαν ανάμεσα με τους ανθρώπους στη Γη. 
  • Ο Kratos και ο γιος του ζουν σε έναν κόσμο όπου τα πάντα γύρω τους είναι εχθρικά. Ο γιος του Kratos μάλιστα είναι ο μόνος εκ τω δύο που γνωρίζει σκανδιναβικά. Ο Kratos είναι ένας ξένος σε μια ξένη γη. Για παράδειγμα, το troll του demo μιλάει αρχαία Σκανδιναβικά, που το παιδί καταλαβαίνει αλλά όχι και ο Kratos. Αυτό επιτρέπει σε μια νέα και ενδιαφέρουσα δυναμική στη σχέση του με τον γιο του. 
  • Ο Kratos έρχεται αντιμέτωπος με την πάλη να αποδεχθεί το νέο του ρόλο και να μην είναι ο παλιός Kratos. 
  • Επιβεβαιώθηκε πως αυτό ο Kratos δεν είναι κάποιος άλλος ή νέος, είναι ο Kratos που ξέρουμε, απλά μεγαλύτερος και κοιτάει την ζωή μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα. Κάτι το οποίο αντικατοπτρίζεται και στον ίδιο τον Balrog, ο οποίος έβλεπε διαφορετικά τον κόσμο όταν ξεκίνησε να δουλεύει στα GoW από ότι τώρα. 
  • Παλεύει επίσης ο Kratos με την ιδέα του να έχει να συναναστρέφεται με έναν άλλο άτομο, έναν μικροσκοπικό άνθρωπο που δεν ακούει και δεν καταλαβαίνει αυτά που νομίζει ότι είναι πολύ απλά. Είναι μπερδεμένος, επειδή δεν μπορεί να αφήσει τον θυμό του και να ξεσπάσει και πρέπει να είναι υπομονετικός για να μεταφέρει τη γνώση του στον γιο του και πόσο πολύ βλέπει τον εαυτό του στο παιδί του. 
  • Ο Judge ανέφερε πως τίποτα δεν αλλάζει περισσότερο έναν άνδρα από το να έχει ένα παιδί και το παιχνίδι εξιστορεί αυτή την πρόκληση του να ανακαλύπτεις πως να είσαι πατέρας, όταν ο ίδιος σου δεν είχες ποτέ έναν. 
  • Το τέλος του demo παρουσιάζει μια χαμένη ευκαιρία. Το παιδί είναι έτοιμο να ανοιχτεί στον πατέρα του, όμως ο Kratos χάνει την ευκαιρία να ανοιχτεί σε αυτό. Δεν έχει τη ψυχική δύναμή να το χτυπήσει στην πλάτη συμπονετικά, ενώ μπορεί να νικήσει ένα ολόκληρο troll. Έχει μεγαλώσει υπό την πιο βάναυση στρατιωτική εκπαίδευση που υπάρχει και αυτό δεν μεγαλώνει κουταβάκια. 
  • Θα υπάρχουν RPG στοιχεία και πρόοδος, αν και ακόμη δεν έχει καθοριστεί ακριβώς το πως θα υλοποιηθούν.
  • Το τσεκούρι που βλέπουμε στο demo έχει μια ιστορία από πίσω του, που συνδέει πολλούς χαρακτήρες μέσα στο παιχνίδι.
  • Επιτηδευμένη σχεδιαστική αλλαγή ήταν αυτή του νέου όπλου, γιατί υπάρχει και ένας ολοκαίνουργιος τρόπος χειρισμού, κάτι το οποίο πέρασε από μεγάλο χρόνο ανάπτυξης και πολλές εκδοχές και επαναλήψεις. 
  • Η Santa Monica δεν είναι έτοιμη να αποκαλύψει το όνομα του γιου του Kratos. 
  • Η κάμερα άλλαξε για να γίνει πιο κινηματογραφικό, ενώ το gameplay έχει πιο αργό ρυθμό και θυμίζει αυτό του Dark Souls. 
  • Όλη η αφήγηση έχει να κάνει γύρω από την ιδέα της εκμάθησης και αυτό είναι εξίσου σημαντικό και για το gameplay. Καθ'όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, ο Kratos μαθαίνει συνεχώς στον γιο του μέσα από αστεϊσμούς και πραγματική αλληλεπίδραση. Υπάρχει μάλιστα ένα κουμπί που θα επιτρέπει την αλληλεπίδραση του Kratos με τον γιο του, που θα τον προτρέπει να εκτελεί συγκεκριμένες εντολές, τόσο εντός μάχης όσο και εκτός, όπως σε γρίφους. 

Το God of War του PS4 βρίσκεται υπό ανάπτυξη και δεν είναι γνωστό καν ποια χρονιά θα κυκλοφορήσει. 

42 comment(s)